Vold mod emballager
Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-05 12:28

Engang fandt jeg i en container en kæmpesaks.
Den er nu mit bedste køkkenværktøj

Når en leverpostej form - og næsten alt andet - skal åbnes så råber jeg
krigshyl og halvere med et hug - og med halverede knækbrød graver jeg siden
lækkerierne ud fra den åbne side.
Stenaldermænd har haft det sjovt - det vil jeg også have

Smager ting bedst af fine glas, med perfekt bordopdækning. Livet er kort.
Man har kun det sjov man selv laver.

Vigtig værktøj er også en bred skruetrækker når vakuum i agurkeglas skal
udlignes og papegøjetang når miniflaske med Fernet Brance ikke kan åbnes med
fingre og fugtigt klæde.

( Brugte emballager hober sig op i mit køkken - de ku være praktiske, en
dag.... - og når min kone kasserer, har vi noget at skændes om - men en
præst jeg kender oplevede at konen smed alle hans tidsskrifter på storskrald
uden at spørge. Godhedens ondskab hos de satans kællinger vises i The
Aviator, hvor fobi driver til genialitet.)