Ud at spise
Fra : Allan Møller

Dato : 29-01-05 14:26

Er der nogen her som kan anbefale et eller flere steder i København
hvor man i morgen søndag kan få "det store kolde bord" ?
Gerne som buffet.

Havde ellers håbet på at skulle prøve "den danske kro" med de har
desværre lukket om søndagen.

Mvh. Allan

Fra : Gainsbourg

Dato : 29-01-05 15:51

> [...]
> Gerne som buffet.
>
> Havde ellers håbet på at skulle prøve "den danske kro" med de har

Puha, søndag er svær, der har de da alle lukket. Smørrebrød på restaurant
bliver typisk spist i dagtimerne af forretningsfolk. Flg. er vist hvad du
søger, men har vist også søndagslukket.
Restaurant Amalie http://www.aok.dk/profile/3315/
Told & Snaps http://www.toldogsnaps.dk/index_dk.htm
Ida Davidsen http://www.idadavidsen.dk/dk/

Denne her har åbent, men jeg ved ikke om de rammer plet.
Café Strands Køkken
http://firma.eniro.dk/query?what=cs_getinfo&company_id=1952579&timba_id=457992&customer_type=1&header_code=31000

Ellers prøv Eniro.dk - under restaurant, søgeord frokost restaurant eller
smørrebrød.
Eller Spiseguiden.dk

Bon appetit!

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Kitti Egevang

Dato : 29-01-05 17:53

Hejsa.

Hvis det må være lidt udenfor København, så har Dueslaget i Rødovre, det
store kolde bord som buffet
hver lørdag og søndag til frokost. De har også aftensbuffet hver eneste
aften. Og de har rigtig mange lækkerier
De ligger lige ved Damhussøen. Inde i Damhustivoli.

Mange hilsner Kitti.

Fra : Allan Møller

Dato : 29-01-05 18:15

> [...]
> aften. Og de har rigtig mange lækkerier
> De ligger lige ved Damhussøen. Inde i Damhustivoli.

Ja men det må det gerne og jeg kender dueslagets aftenbuffet og synes også
at den er ok - til prisen. Men jeg var ikke klar over at de også har det
kolde bord.
Men det vil jeg da lige undersøge.

Mvh. Allan

Fra : Kitti Egevang

Dato : 29-01-05 20:24

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> wrote in message

> [...]
> at den er ok - til prisen. Men jeg var ikke klar over at de også har det

Et andet forslag er Islev Kro, de har også det store kolde bord (buffet),
hver søndag til en rimelig pris.
Hilsen Kitti.