mjukt smör .....
Fra : Sofie

Dato : 20-01-05 17:31

Jeg trænger lige til en hjælpende hånd til en oversættelse af en svensk
opskrift ....

der står mjukt smör - hvad er det i dansk tale? - mon der sidder en der vil
hjælpe

Sofie

--
Besøg www.Familiemad.dk
Besøg www.Familiemad.dk/jul

Fra : Q

Dato : 20-01-05 17:23

"Sofie" <fie@mash4077.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opskrift ....
>
> der står mjukt smör - hvad er det i dansk tale? - mon der sidder en der

Blødt smør...

/peter

Fra : Sofie

Dato : 20-01-05 17:39

Mange tak for det dejligt hurtige svar ....

Sofie

--
Besøg www.Familiemad.dk
Besøg www.Familiemad.dk/jul

Fra : -V-

Dato : 20-01-05 17:40

Sofie wrote:
> Mange tak for det dejligt hurtige svar ....

Ja, temmeligt forbløffende hurtigt.

Hvor har du din tidsmaskine stående, Peter?
Sådan en kunne jeg godt bruge engang imellem.....

-V-

Fra : Q

Dato : 20-01-05 20:29

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, temmeligt forbløffende hurtigt.
>
> Hvor har du din tidsmaskine stående, Peter?
> Sådan en kunne jeg godt bruge engang imellem.....

Den står mellem replicatoren og warp reaktoren ude i køkkenet

Jeg har lige checket mit PC-ur ift. tekst-TV, og de passer indenfor et
minuts tolerance, såeh.. jeg tror ikke tidsmaskinen har været startet i min
ende

/peter

Fra : -V-

Dato : 20-01-05 23:04

Q wrote:
> Jeg har lige checket mit PC-ur ift. tekst-TV, og de passer indenfor et
> minuts tolerance, såeh.. jeg tror ikke tidsmaskinen har været startet
> i min ende

Jeg tror dig, men sjovt ser det nu ud.

-V-