Chili Daves
Fra : MRA

Dato : 19-01-05 12:51

Hej Alle

Er der nogle af Jer der ved hvor i Danmark - enten i forretninger
eller på nettet - man kan købe Daves chili sauces, eksempelvis Total
insanity gourmet sauce eller Insanity sauce.

Fra : Mureren

Dato : 19-01-05 13:02

> Er der nogle af Jer der ved hvor i Danmark - enten i forretninger
> eller på nettet - man kan købe Daves chili sauces, eksempelvis Total
> insanity gourmet sauce eller Insanity sauce.

Man BURDE kunne købe det her:
http://www.capsicum.dk/

MEN, jeg har 3 gange forsøgt at bestille der, uden held
Jeg har enddog talt med ejeren 2 gange, mailet dobbelt så mange gange, og
aldrig set skyggen af varer.
Jeg vil bestemt ikke anbefale andre at handle hos Capsicum

Jeg endte med at bestille her:
http://www.pepperworldhotshop.de/viashop/storefront/start.asp?

Der var fin kontakt efter 15 minutter (på mail), og varerne kom som lovet,
fint pakket ind og det hele.
De har ikke mange af Dave's produkter, men der er så meget andet der i bund
dog grund er næsten magen til Dave's.

Mvh.
Mureren
(der købte for næsten 1.000 kroner, og har chiliprodukter nok til laaaang
tid

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 24-01-05 06:15

MRA wrote:
> Hej Alle
>
> Er der nogle af Jer der ved hvor i Danmark - enten i forretninger
> eller på nettet - man kan købe Daves chili sauces, eksempelvis Total
> insanity gourmet sauce eller Insanity sauce.

Når du er i gang: Prøv om du kan få snitterne i Insanity/Private edition, så
får du smagfuld sovs på bollerne

Meld gerne tilbage i gruppen, når du har fundet en anvendelig pusher.

Min private tør jeg ikke låne ud - hun får et føl, hvis jeg bare antyder et
ønske om en flaske mere. Det er galt nok, at sommrerens høst fra drivhuset
fylder alle hendes sylteglas!

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : MRA

Dato : 16-02-05 11:28

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote in message news:<41f48442$0$45735$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> [...]
> ønske om en flaske mere. Det er galt nok, at sommrerens høst fra drivhuset

Ja, så har jeg fået varerne, det blev bestilt fra Pepperworld i
Tyskland, som Mureren også havde brugt. Jeg bestilte også nogle frø så
der kan komme gang i produktionen hjemme i drivhuset.

Eneste problem ved bestillingen, var at de af en eller anden grund
ikke tager visa, så det koster kr. 45 i almindelig bankoverførsel til
udlandet. Desuden er der en fast leveringsprins indenfor EU på 17,5
Euro (tror jeg nok), og det er uanset hvad man bestiller, så det
gælder om at bestille meget .

Og jo, de chilisaucer jeg bestilte er fa'me stærke, man har også
glæden af dem dagen efter