Bartenderpostevand+snask=mums
Fra : Bo Warming

Dato : 09-01-05 22:25

Aldi blir ved at styrtdykke prisen på deres billigdocignac i
næstenRemyMartin flaske
så det er fremtidens hjemme bartenders postevand - bedre end vodka og gin
til alle cocktails

Mange likører er alt får kvalmende søde og alt for smagskoncentrerede til at
drikkes blot med is.
Tidligere ville de blive fortyndet med vodka (eller gin eller tequila -
eller tonic om sommeren) - nu med de ædle Grand Rayon dråber fra den matte
70l flaske til en flad halvfemser.

Også kryddersnaps eller amarone rødvin kan sættes til billigcognac'en
(somikke smager helt som de til dobbeltpris når ren, men i blanding er dens
fine smag alt rigelig

Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-05 03:43

Da jeg ikke havde håb om at få flere børn, slog jeg mig på trøstespisning og
da min bolighajvirksomhed blev lukrativ, så suppleredes med
luksusspirituosa. Så nu vejer jeg 110 kg

Legemets oprør mod selvmutilationen havde ofte form af diarre når jeg havde
spist meget. Og jeg var vegetar dengang. Men så blev jeg gift og lækker mad
blev rusmiddel, addictive. Jeg fik tyktarms-divertikler og derved en
mavepine der skulle stoppe overdrivelserne.

Alkoholiker er jeg ikke, men slægtskab med sådannes leverskadende
selvdestruktivtet er klar - men man har ikke andet sjov end det man selv
laver, og jeg er i tvivl om jeg ville øge min livskvalitet ved at være slank
munk, asketisk pietist.

At bruge sig som skraldespand og spise op for ikke at smide ud, er blandt de
mange selvbedrag der gør mig flom-offer, selvforskyldt.
Jeg tror alle ofre, stort set, er ulykkesfugle som jeg, og stats-indsats gør
skade - er som pusherens gratishjælp mod abstinenser
"Viktimologi"(offer-lære) kaldtes en ny psykologisk-juridisk videnskabsom
hyldedes af Danmarks Største Jurist, Glistrups læremester Alf Ross
Den forties idag, for den er så politisk ukorrekt som jeg.

Alle er tossede/sindsyge - alle har selvhad. Hvis nogen kan genkende sig
lidt i min selvbeskrivelse, kan det måske bruges til noget, både individuelt
og politisk

Så tumler jeg fra begær til nydelse, og længes efter min nydelse efter
begæret. Goethe

Mange er ikke klar over, i hvor høj grad smerte kan være en
nydelse, og i hvor høj grad tilfredsstillelse og nydelse ved smerte er et
interessant aspekt ved den menneskelige psyke. William E. Gladstone(denne
fremragende britiske premiere-minister piskede sig selv ofte, da han var
smidt på pension af Disraeli - jeg føler nogen gange jeg overspiser fordi
colon-smerter efterfølgende betyder at jeg "føler at jeg lever"

Nydelse skal stjæles, nydelse følger viljen. Den skal ikke påtvinges os. Man
kan ikke tvinge folk til at blive lykkelige . Rousseau.

Afholdsmand: en svag person, som er faldet for fristelsen til at fornægte
sig selv en nydelse Ambrose Bierce 1842-1914

"En smule gift af og til, det giver behagelige drømme. Og tilsidst al for
meget gift til en behagelig død.Nietzsche

Sc1 "What is dangeous about tranqulizers is that whatever peace of mind
they bring
is packaged peace of mind
Where you buy a pill and buy peace with it
you get accustomed to cheap solutions rather than deep ones. Max Lerner

Wine that maketh glad the heart of man. The Bible (Psalms
104:15)

sc2dd Work is the curse of the drinking class. Oscar Wilde

Et hul i min almendannelse er at jeg ikke er ryger - men summen af lasterne
er kontant."

At tro at vi foretager os noget, når vi intet foretager os, er den første
illusion, tobakken skænker os. " Ralph W. Emerson

No man is a hypocrite in his pleasure. Albert Camus

overvægtig = "Food-loss resistant profile" Dr.Phil på TV3

Spis aldrig mere end du kan løfte. Miss Piggy

Health that is purchased by a rigorous watching of the diet is but a tedious
disease. Baron De Montesquieu

What does not poison, fattens. Italian proverb

What some call health, if purchased by perpetual anxiety about diet, isn't
much better than tedious disease. George Dennison Prentice

.. Let me have men about me that are fat. Cæsar ifl
Shakespeare

Jeg foretrækker en behagelig last frem for en trist dyd.
Jean-Baptiste Moliere

Huld er bedre en guld. Danske Ordsprog