"Indbygningsvaskemaskine"
Fra : Carina

Dato : 13-02-05 11:16

Hej gruppe

Vi står for at skulle lave nyt køkken, og pga. pladsmangel skal
vaskemaskinen være i køkkenet. Kan må få et indbygningsskab til
vaskemaskine? Vi har set til opvaskemaskine, ovn,mikro og køle/frys, men ej
til en vaskemaskine

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?

VH
Carina

Fra : Anita

Dato : 13-02-05 12:45

Carina wrote:
> [...]
> vaskemaskinen være i køkkenet. Kan må få et indbygningsskab til
> vaskemaskine? Vi har set til opvaskemaskine, ovn,mikro og køle/frys,

Er opvasksemaskine og vaskemaskine ikke samme størrelse, så det kommer ud på
et?

Venligst Anita

Fra : Mogens

Dato : 13-02-05 13:06

On Sun, 13 Feb 2005 12:44:43 +0100, "Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk>
wrote:

>Er opvasksemaskine og vaskemaskine ikke samme størrelse, så det kommer ud på
>et?

Man køber en vaskemaskine, hvor toppladen er gennemgående og derfor
kan fjernes. Dét kan toppladen ikke så godt på maskiner, hvor
frontpanelet dækker toppladen.

Mvh Mogens

Fra : Anita

Dato : 13-02-05 13:28

Mogens wrote:

> Man køber en vaskemaskine, hvor toppladen er gennemgående og derfor
> kan fjernes. Dét kan toppladen ikke så godt på maskiner, hvor
> frontpanelet dækker toppladen.

Ja okay. Det har vi også selv gjort ved vores vaskemaskine i lejligheden.
Men der er ikke et indbygningsskab, blot et "hul" hvor maskinen kan stå. Vi
har så lagt en plexiglas-lignende plade henover og "limet" med silicone, for
at undgå støv og møg nede i maskinen.

Venligst Anita

Fra : Calle.

Dato : 13-02-05 13:42

Anita wrote:

> Er opvasksemaskine og vaskemaskine ikke samme størrelse, så det
> kommer ud på et?

ikke helt, da frontpladen sættes fast på ovaskeren, gør du det på
vaskemasinen kan du ikke fylde/tømme den ;-(
--
Calle.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 13-02-05 14:06

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ej til en vaskemaskine
>
> Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre?

Vi har et ca. 12 år gammelt Wiinbad-køkken, hvor vaskemaskinen er gemt væk
bag en skabslåge. Eneste synlige forskel ift. de "alm." skabe er, at lågen
går helt ned til gulvet uden sokkel. Lågen er jo naturligvis heller ikke
fastmonteret som på vores opvaskemaskine. Man åbner blot, og har så agdang
til vaskemaskinen.

MVH Mette

Fra : Carina

Dato : 13-02-05 15:17

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in message

> Vi har et ca. 12 år gammelt Wiinbad-køkken, hvor vaskemaskinen er gemt væk
> bag en skabslåge.
>Man åbner blot, og har så agdang til vaskemaskinen.

Ja, det var sådan noget jeg egentlig havde i tankerne, og det kan så godt
lade sig gøre, lyder det til.

Tak for svarene

VH
Carina

Fra : Armand

Dato : 13-02-05 15:26

Carina wrote:
> "Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in message

> Ja, det var sådan noget jeg egentlig havde i tankerne, og det kan så godt
> lade sig gøre, lyder det til.

Lige en tanke:
Er der ikke meget fugt á damp omkring en sådan vaskemaskine, hvorved
indelukkelse vil medføre mug og det der er værre??

--
Armand.