Hvor sælges en rød postkasse m. klaplåg?
Fra : Henning Kampmann

Dato : 06-02-05 17:24

Hej

Nu kan den gl. kasse ikke mere, og da jeg pokkers gerne vil have
en ny magen til den gamle, håger jeg, at der er en i gruppen, der
kan sende mig i den rigtige retning. Jeg bor i Greve v.
København.

Den gl. kasse er lavet i metalplade og har et skråt klaplåg - og
så er den rød! :)

TIA

Henning

Fra : Spirrevip

Dato : 06-02-05 18:44

Husk at tænke på postbudet når du køber postkasse. Jeg kører selv post og
jeg elsker den type postkasse uden sprække men med et stort rum hvor selv
små brevpakker kan gå i.

hilsen
spirrevip

Fra : Henrik

Dato : 06-02-05 19:03

I Sverige er de meget brugt, men ikke i rød, men den kan vel males.

MVH

Henrik

Fra : Henning Kampmann

Dato : 07-02-05 15:11

Hej,

Kan kun være enig. Det er netop derfor, at jeg gerne vil have en
helt simpel kasse med et let skrånende klaplåg foroven. Ikke
noget med lås og andre dikkedarer.

MEN, hvor kan jeg købe sådan en???

Mvh

Henning

Fra : EJ

Dato : 07-02-05 19:56

> [...]
>
> Kan kun være enig. Det er netop derfor, at jeg gerne vil have en
> helt simpel kasse med et let skrånende klaplåg foroven. Ikke

Hej Henning

Så vidt jeg husker har ME FA en postkasse af den model du efterspørger -
ville gerne have haft købt sådan en til min far i julegave - men de havde
den
kun i hvid.... - jeg valgte en anden model, som er delt op med en rum til
breve (kræver nøgle) og så et stort rum til dagens avis og reklamer...

prøv at kigge på deres hjemmeside www.mefa.dk

venlig hilsen
E.Jensen

Fra : Uni Bull

Dato : 07-02-05 22:19

"EJ" <ecj@of-ir.dk> wrote in message news:cu8g58$19qo$1@news.cybercity.dk...

> prøv at kigge på deres hjemmeside www.mefa.dk

Ja da, ME-FA Classic 50...
....dog kun i hvid...
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Henning Kampmann

Dato : 08-02-05 06:15

Hej

On Mon, 7 Feb 2005 22:19:21 +0100, "Uni Bull" <Noway@here.nu>
wrote:

> [...]

og jeg siger tak til alle.

Mvh

Henning

Fra : npw

Dato : 08-02-05 16:26

Er der ikke noget med, at sådan en postkasse ikke må være rød - for ikke at
blive forvekslet med de officielle postbrevkasser?
V.h. Niels W.