IHC Visual Control
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 04-02-05 07:40

Hejsa

Denne post hører måske lige så meget til i dk.edb.system.ms-windows,
men nu starter vi lige her.

Jeg har en komplet IHC installation i mit hus og har derfor fået
udleveret IHC Visual Control software, så jeg selv kan programmere
installationen.

Jeg har dog en del problemer med softwaren. Efter installation
begynder Windows XP at brokke sig over, at der er fejl i filer i
mappen 'Windows/System32'.

Jeg har prøvet at formattere maskinen, og derefter installere Visual
Control, men problemet opstår igen.

Har nogen oplevet samme problem?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Melanie

Dato : 04-02-05 08:06

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudekFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mappen 'Windows/System32'.
>
> Jeg har prøvet at formattere maskinen, og derefter installere Visual

Som du selv skriver hører den ikke til i denne gruppe. Slet dit indlæg her
og opret en tråd i den rigtige gruppe!

Mvh Mel

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 04-02-05 08:42

[...]

>Som du selv skriver hører den ikke til i denne gruppe. Slet dit indlæg her
>og opret en tråd i den rigtige gruppe!

javel, du.. men det kan vel diskuteres kraftigt hvor indlægget hører
til, eftersom en IHC installation har noget at gøre med hus-have..
ehm.. men det ved man nok først, når man har en sådan ;)

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Peter A. Jensen

Dato : 04-02-05 09:53

"Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> wrote in message

> Som du selv skriver hører den ikke til i denne gruppe. Slet dit indlæg her
> og opret en tråd i den rigtige gruppe!
>
> Mvh Mel

Du kunne jo så lige fortælle at den rigtige gruppe er news:dk.teknik.el
problemet er i øvrigt ikke ukendt så prøv at læse lidt tilbage.

Fra : Melanie

Dato : 04-02-05 12:25

"Peter A. Jensen" <peter_a_jensenFUPDETHELE@Danmark.dk> skrev i en
meddelelse news:42033805$0$29852$14726298@news.sunsite.dk...

> "Melanie" <melanie@din_fake_ven.dk> wrote in message

> Du kunne jo så lige fortælle at den rigtige gruppe er news:dk.teknik.el
> problemet er i øvrigt ikke ukendt så prøv at læse lidt tilbage.

Han nævnte jo selv en anden gruppe. Noget med edb!

Mvh Mel