lydoptagelse på beige G3?
Fra : thorkild nielsen

Dato : 23-05-01 13:48

Hej!

Hvilket program (version nr.) skal bruges til lydoptagelse og
-redigering på en beige G3?

--
Venlige hilsner

Thorkild Johs. Nielsen

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 23-05-01 14:48

thorkild nielsen skrev:

> Hej!
>
> Hvilket program (version nr.) skal bruges til lydoptagelse og
> -redigering på en beige G3?

Nu ved jeg ikke hvor store krav du har og hvilken OS du bruger, men til mine
simple behov (optagelse af radioudsendelser, både live optagelser og
taleradio), bruger jeg Felt Tip Sound Studio. Jeg tror at det er mere
avanceret end som så. Prøv og læs om den på deres hjemmeside
http://www.felttip.com/ . Det kan være, at den opfylder dit behov. Trial
periode på 14 dage. pris $35

Anders

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 24-05-01 09:30

Hej,

Jeg bruger selv Bias Peak TDM 2.5, hvilket er et suveraent program.
Nok det bedste man kan faa for penge.

mvh
Thomas Schreiber

Fra : Franz Berliner

Dato : 24-05-01 21:09

Thomas Schreiber <nosmap@news.com> wrote:

> Jeg bruger selv Bias Peak TDM 2.5, hvilket er et suveraent program.
> Nok det bedste man kan faa for penge.

Pro Tools Free er nu heller ikke så ringe endda. Det er begrænset til 8
spor, men er til gengæld ganske gratis. Kan downloades fra Avid.

--
Mvh | mimer@iname.com
Franz | http://imv.au.dk/~fb