Vandfald/springvand
Fra : Michael

Dato : 29-01-05 11:06

Hej NG

Jeg har set nogle vandfald/springvand på vorbasse og bellahøj markeder
hvor vandet løber ned fra 1 til 4 krukker/kander, ligner lidt noget
kinesisk/japansk noget )
Men pokkemig om jeg kan finde noget om det på nettet.
Er der ikke nogen af jer der kan hjælpe med et site eller evt.
adr./tlf til nogen der sælger sådan noget???? Helst på sjælland

Hilsen Michael

Fra : Mads

Dato : 29-01-05 12:20

On Sat, 29 Jan 2005 11:05:55 +0100, Michael <michael@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>Er der ikke nogen af jer der kan hjælpe med et site eller evt.
>adr./tlf til nogen der sælger sådan noget???? Helst på sjælland

Mange planteskoler sælger den slags. Ihvertfald er det 2 ud af
2 mulige her i nærheden af hvor jeg bor (Aalborg)

Ellers kig i det lokale byggemarked. De har sikkert pumper og
den slags og så kan man jo bare være lidt kreativ.

mvh Mads