Hvilke stuer?
Fra : Uni Bull

Dato : 21-01-05 16:56

Hej.

Kan nogen identificere denne spisestue? Jeg tænker
på hvilken arkitekt vi har med at gøre...
(Ja, jeg ved godt at billedet er *meget* lille, men...)
http://www.bull.dk/diverse/spisestue.jpg

Hvad med denne opholdsstue?
http://www.bull.dk/diverse/stue2.jpg

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Anita

Dato : 22-01-05 23:26

Uni Bull wrote:
> [...]
> på hvilken arkitekt vi har med at gøre...
> (Ja, jeg ved godt at billedet er *meget* lille, men...)

Præcis sådan nogle stole har vi 6 stk. af rundt om spisebordet. De er
betrukket med grønt læder og fra 60'erne. Men arkitekten kender jeg/vi ikke
noget til, da de er købt brugt. Under 1 af stolene står der årstallet 1964
samt teksten "6 stk. unoteret. 120,-"

Jeg ved ikke om du kan bruge informationen til noget. Men finder du frem til
et navn, vil jeg da meget gerne høre om det.

Venligst Anita