Søges arkitekt
Fra : Martin Helsted

Dato : 17-01-05 19:17

Hej

Ved ikke om det er OT,

jeg skal havde lavet første sal på det stuehus jeg bor i og skal i denne
sammenhæng, havde bygget nogen kanapper og viduespartier i, men mangler en
der har forstand på hvor og hvad man skal placere, så det passer sammen
design messigt når det er færdigt..

Så mail eller skriv her.

Mvh

Martin Helsted

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 18-01-05 11:01

On Mon, 17 Jan 2005 19:16:38 +0100, "Martin Helsted"
<maan07XX@XXceus.dk> wrote:

> [...]
>der har forstand på hvor og hvad man skal placere, så det passer sammen

Du finder ingen arkitekter her. Men hvorfor ikke prøve Google (nu du
har adgang til nettet): søg f.eks. på "arkitekt rådgivning ombygning"
- en af dem, der dukker op er Bolius.dk, men der er mange andre.

Fra : anders majland

Dato : 18-01-05 19:14

> Du finder ingen arkitekter her.

Men når du kommer igang med ombygningen er vi nogle nysgerrige her der gerne
vil se tegninger og billeder af det færdige resultat

/A

Fra : Martin Helsted

Dato : 20-01-05 13:21

skal nok komme med nogle tegninger når jeg har fået dem lavet

Martin

meddelelse news:41ed53c8$0$48322$14726298@news.sunsite.dk...