Pris på lægning af fliser i indkørsel!
Fra : Andersen

Dato : 14-01-05 21:38

Hey.

Jeg søger en som kan give et tilbud på at ligge 60-80 m2 fliser eller
herregaardssteen
Jeg vil nok selv stå for at grave ud og ligge sand.

Mvh Thomas
Nordjylland i (Hjørring/Frederikshavn egnen)
andersen@mathiassen.mail.dk

Fra : Nick

Dato : 14-01-05 22:58

Prøv evt. www.tjenesteydelser.dk, Franks Haveservice (søg på www), eller
http://www.pedellen.dk/
Ihvertfald de 2 altmuligmænd plejer at være særdeles rimelige med deres
priser. Frank har dog materiel til større opgaver end de 2 andre.

mvh

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 15-01-05 12:01

On Fri, 14 Jan 2005 21:37:57 +0100, "Andersen"
<andersen@mathiassen.mail.dk> wrote:

>Jeg søger en som kan give et tilbud på at ligge 60-80 m2 fliser eller
>herregaardssteen
>Jeg vil nok selv stå for at grave ud og ligge sand.

Måske http://www.klitgaards-brolaegning.dk/ ?

Men, hvis du selv graver ud og ligger sand, hvorfor så ikke selv ligge
fliserne også? Grave ud og få sand på er da næsten det mest besværlige
(kedelige i hvert fald) i sådan et projekt.

Fra : Andersen

Dato : 15-01-05 13:19

> [...]
> fliserne også? Grave ud og få sand på er da næsten det mest besværlige
> (kedelige i hvert fald) i sådan et projekt.

Fordi jeg ikke har forstand på at ligge fliser

Hilsen Thomas

Fra : Ivar

Dato : 15-01-05 14:27

Andersen skrev:

> Fordi jeg ikke har forstand på at ligge fliser

Det er udlægning af sand, vibrering og afstrygning du skal
have forstand på, hvis du ville lægge fliser ordentligt.
Når sandet er lagt, skal fliserne blot lægges ved siden
af hinanden, bortset fra at man skal sørge for at linjerne
flugter, er der overhovedet ingen ben i det.

Ivar Magnusson

Fra : Lars K.

Dato : 15-01-05 14:30

> Fordi jeg ikke har forstand på at ligge fliser
>

> Hilsen Thomas

det kan du såmænd sagtens gå igang med hvis du bare sørger for at få
vibreret det sand du lægger ud ordentligt, hvad angår fliserne kan du leje
en fliseklipper i et byggemarked eller købe en vinkelsliber og en diamant
klinge.

Fra : John Bennetzen

Dato : 15-01-05 23:29

Så stopper du Mads!!!

Vi er faktisk nogen, der prøver på, at leve af den slags!!!
Jeg hugger jo heller ikke dit rundstykke, når du skal til, at sætte tænderne
i det vel!?!

TheOne...

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 16-01-05 00:10

On Sat, 15 Jan 2005 23:28:49 +0100, John Bennetzen wrote:

> Vi er faktisk nogen, der prøver på, at leve af den slags!!!
> Jeg hugger jo heller ikke dit rundstykke, når du skal til, at sætte tænderne
> i det vel!?!

Der er faktisk nogen der lever af at lave mad. Hvem laver din?
--
MVH
osv...

Fra : Calle.

Dato : 16-01-05 01:43

John Bennetzen wrote:
> Så stopper du Mads!!!
>
> Vi er faktisk nogen, der prøver på, at leve af den slags!!!
> Jeg hugger jo heller ikke dit rundstykke, når du skal til, at sætte
> tænderne i det vel!?!

Har du aldrig givet en plante væk?
--
Calle.

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 16-01-05 09:32

<jrb@5750.dk(NOSPAM)> wrote:

>Så stopper du Mads!!!

Såså.

>Vi er faktisk nogen, der prøver på, at leve af den slags!!!
>Jeg hugger jo heller ikke dit rundstykke, når du skal til, at sætte tænderne
>i det vel!?!

Hvis jeg skal råbes ad, så bør du nu også råbe af alle andre her i
gruppen - de spørgsmål der stilles og svares på her, er alle noget som
andre lever af at lave.

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 15-01-05 18:44

Jeg fik en til at lægge vores terrasse (ca80m^2), jeg lavede også sliddet
selv( gravede og smed&jævbede gruset), da han lavede resten (rettede af,
vibrerede, lagde sten) følte jeg mig lidt snydt - for var det bare det.
Mit råd er at du finder en der har prøvet det før og som har lyst til at
hjælpe dig et par timer - bare for at vise dig fiduserne - for ja der er
fiduser og man ser først fejlene bagefter.
Næste gang jeg skal i gang ved jeg i hvert fald at det er MIG der skal
igang - jeg har betalt min sidste brolægger :)

MVH
Christian Holst
Jeg er SØspejder - Hva ka du blære dig med!
slet "FJERNMIG" ved mails

Fra : John Bennetzen

Dato : 15-01-05 23:37

Hvad I kloge hoveder end måtte lave, så gør i det vel næppe heller gratis!!!
Tænk f.eks. på hvor mange tons man når, at flytte på en dag!!!

Er indkørslen uden større skære-projekt. Kan du nok få den lagt for
4000-5000,-

Og ja... Få en professionel!!! For hvad forstand har bønder på
agurkesalat!!!

TheOne...

Fra : Poppe \(2750\)

Dato : 16-01-05 09:26

"John Bennetzen" <jrb@5750.dk(NOSPAM)> skrev i en meddelelse
> Hvad I kloge hoveder end måtte lave, så gør i det vel næppe heller
gratis!!!
> Tænk f.eks. på hvor mange tons man når, at flytte på en dag!!!
tja det ved jeg jeg for det var også mig der flyttede stenene hen til ham -
han flyttede dem blot de sidste 20cm :)

> Er indkørslen uden større skære-projekt. Kan du nok få den lagt for
> 4000-5000,-
tja hvis du så finder en der gør det sort, og stadig ville jeg hellere købe
nogle kasser øl og give en der har gjort-det-selv før og så få nogle fifs -
så kan man jo evt bruge pengene på nogle pænere eller bedre sten.

> Og ja... Få en professionel!!! For hvad forstand har bønder på
> agurkesalat!!!
Tja min familie på landet har nu altid lavet en suveræn agurkesalet

Fra : John Bennetzen

Dato : 20-01-05 19:42

Hatten af for dig din familie på landet!!!

Har i allesammen stor S´er på Jeres blå sparkedragter??? LOL

Tænk på hvad din bankdirektør laver for sine penge! Eller bare din
bankrådgiver...

Hvis du mener et brolægger-job, eller for den sags skyld anlægsgartner-job.
Bare består i, at lærer fiduserne! Så stopper dialogen her!

Det er da muligt det ser nemt ud og med årene bliver det da også nemmere!
Men for en der aldrig har lavet den slags, kan det sgu gå grueligt gal!!!
Med alvorlige skader til følge... Det svære består ikke i, at lægge
flisen/stenen rigtigt, det kan de fleste lærer... (Især på den hårde måde,
LOL) Det der er alfa-omega, er bærelag, afsætning/afretning!!! Går man galt
her går alting galt!!!

Poope-dreng ha´ sukker??? Så snak med Danisco!!! De køber nok ikke en roe,
hvis de skal sælge den billigere, når de har lavet sukker af den!!!

JohnJohn... Nu med kiromanti...