Rygningssten, tegl, - HOSBY
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 13-01-05 16:59

I lørdagens blæsevejr lettede 4-5 af mine rygningssten. - Siden har
jeg været på jagt efter nye, - uden held.

Desværre står er intet navn i teglen. Jeg ved blot, at de er tyske, de
er rødbrune, og faconen er cirka som en mælkejungeprofil, hvis man kan
forestille sig det. - De er fra 1971 og hører til et HOSBY-hus.

Udover et murer- og entreprenørfirma har jeg forsøgt hos ISODEK og et
nedbrydningslager i Vejle-Allested. (Jeg bor på Fyn).

Er der en behjertet sjæl, der vil være behjælpelig med et godt tip om,
hvor jeg kan finde de famøse rygningssten?

Venlig hilsen
ThJ

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 18-01-05 17:32

se hvad der står på selve tagstenen det er sjælent der står noget på
rygstenen