port mures til ?
Fra : Jørgen Weesgaard

Dato : 13-01-05 13:02

Hej NG.
Jeg har en port i min lade som skal lukkes (mures til)hvad skal man
mure med -mursten / lega / H blokke - hvad er det mest rigtige at
gøre,laden er i for vejen bygget at gammel kampsten,og er ca,
30-40-cm. tyk. TAK FOR HJÆLPEN
Med venlig hilsen
Siffer

Fra : Bo Christensen

Dato : 13-01-05 14:18

> [...]
> mure med -mursten / lega / H blokke - hvad er det mest rigtige at
> gøre,laden er i for vejen bygget at gammel kampsten,og er ca,
Det mest rigtige er da at bygge videre i kampestenene.
mvh bo

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 18-01-05 22:44