OT: hjææælp det blæser. jeg bor i en campi~
Fra : klaus nielsen

Dato : 08-01-05 16:21

hej
lige nu sidder jeg i min campingvogn med min bærbare computer...og klokken
er 16.13 lørdag.. og det blæser en hel pelikan.. i nyhederne siger de at det
skal blæse endnu mere... jeg bor rimeligt frit her på toppen af en bakke
midt i nordjylland. det gynger Meget nu.. jeg håber ikke at skidtet
vælter... rutchebanen i tivolig er kedelig i forhold til dette her
bare jeg ikke spilder mit kaffe

mvh
klaus nielsen

Fra : Peter Andersen

Dato : 08-01-05 19:27

Står din camping vogn stadig

Peter

Fra : anders majland

Dato : 08-01-05 20:53

> Står din camping vogn stadig

Ja lad os håbe det .. Her er det heldigvis på retur og vi har fået strøm og
vand igen. 9632 møldrup.

Ifølge dmi.dk har middelvinden toppet med 25m/s omkring klokken 18 - og med
vindstød op til 42m/s - så jo der var gang i den ....

Og det giver noget oprydning imorgen

Allerede godt middag væltede legetårnet - En solid sag, og der nok skal 4
mand, togværk og talger til at rejse det igen... Kun taget på den ser
beskadiget ud - resten ligger bare pænt på siden

midt på eftermiddagen røg drivhuset. Først blev et par glas suget ud i den
ene ende, dernæst kollapsede det sidelæns af vindtrykket.

Sidst på eftermiddagen væltede et træ ned over udhusets tag. Der tog vi
chancen og savede det væltede træ ned ... Jeg var bange for at udhuset gavl
/ tag skulle kollapse hvis det fik lov at blive liggende. Jeg havde kun en
brændesav og et fuksvans til opgaven så det tog lidt tid - specielt da der
jo skulle passes gevaldigt på ikke at det ikke sprang op i hovedet på en.
Men ved at save fra læsiden fik vi det da ned ad flere omgange - Så vil det
vise sig i morgen når det bliver lyst hvor beskadiget taget er.... Og så er
der lige en væltet trærod der fylder godt - Den skal nok også bliev sjov at
få hel op...

Så kun småskader herfra - knock on wood.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-01-05 01:19

"Peter Andersen" <nospam@nospam.dk> wrote in message
> Står din camping vogn stadig

åbentbart ikke

han blev tavs

Peter

Fra : phk

Dato : 08-01-05 22:55

"klaus nielsen" <klaus(vækmeddet)vfr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej

> lige nu sidder jeg i min campingvogn med min bærbare computer...

I Tønder ligger der 10 campingvogne på siden/taget ... de stod ved en
forhandler. www.jv.dk har den et eller andet sted.

--
Per, Esbjerg

Fra : Jørgen L.

Dato : 09-01-05 02:46

> I Tønder ligger der 10 campingvogne på siden/taget ... de stod ved en
> forhandler. www.jv.dk har den et eller andet sted.

Ja det ude hos Peter i Løgumkloster, den store der ligger på taget har en
egenvægt på omkring 1600 kg.

Jeg kryds poster den lige over i DFC
Hilsen Jørgen

Fra : Leonard

Dato : 08-01-05 23:38

"klaus nielsen" <klaus(vækmeddet)vfr@hotmail.com> wrote:

>lige nu sidder jeg i min campingvogn

Ja, jeg er sg* glad for at der var en der fandt på at stable mursten i
forbandt med mørtel imellem
- og den campingvogn jeg har stående ude i blæsten, den står skam
endnu - gør din også det?

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : klaus nielsen

Dato : 09-01-05 18:02

hejsa allesammen..
jeg er levende endnu.. men det var bestemt ikke sjovt. campingvognen vred
sig så meget at de alu plader den er lavet af siger klak klak når de bliver
vredet ud af form.. væggen i vindsiden gav sig ca 5 cm ud og ind.. men der
skete ingen skader her.. kun en væltet skraldespand...
en nærliggende går mistede ca 100m2 tag på deres lade.

mvh
klaus nielsen

Fra : anders majland

Dato : 09-01-05 18:04

> jeg er levende endnu.. men det var bestemt ikke sjovt.
> en nærliggende går mistede ca 100m2 tag på deres lade.

Så var det da godt at du ikke fik trukket campingvognen i læ af den

/A