begrænset antal
Fra : Mette L

Dato : 07-01-05 17:52

Når Harald nyborg i sit udsalgskatalog skriver "begrænset antal"
hvor mange enheder mon han så har.
Plejer man at skulle være i forretningen præsis ved åbningstid
kan man godt komme en times tid senere?

--
Hilsen MetteL

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-01-05 09:02

"Mette L" <mette@no.spam> wrote in message
> Når Harald nyborg i sit udsalgskatalog skriver "begrænset antal"
> hvor mange enheder mon han så har.

Hvis det er Netto så er det 1-2 stykker.

> Plejer man at skulle være i forretningen præsis ved åbningstid
> kan man godt komme en times tid senere?

Ofte, det er meget forskelligt.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Britta Larsen

Dato : 07-01-05 21:00

> Hvis det er Netto så er det 1-2 stykker.

Og hvad er det så lige du ved om det?
bare sådan lige for at være nysgerig?
Det vil så sige at de kun har 1 -2 styk af alle deres avis vare...den må du
vist længer ud på landet med he

M.v.h.

Britta

Fra : Lars Koch - Odense

Dato : 07-01-05 21:55

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bare sådan lige for at være nysgerig?
> Det vil så sige at de kun har 1 -2 styk af alle deres avis vare...den må

Det er ikke helt løgn... Det gælder selvfølgelig ikke de normale ting som
æg, mel osv... men f.eks. når de har "rigtigt" gode vine på tilbud, så har
de omkring 10-20 flasker, så hvis man ikke lige er blandt de 3 første der
står og vil have disse gode vine, så er det bare surt, da de som regel ikke
får flere hjem... lidt træls, men sådan er det jo når man har skrevet i
begrænset anfald... desværre :(

Lars
Odense (gået forgæves MANGE gange i netto :)

Fra : Calle.

Dato : 07-01-05 23:55

Britta Larsen wrote:
> [...]
>>
> Og hvad er det så lige du ved om det?
> bare sådan lige for at være nysgerig?
> Det vil så sige at de kun har 1 -2 styk af alle deres avis vare...den

Nej men af deres slagtilbud er der ofte ingeting tilbage 5 min efter åbning.
Har endda været udsat for, at de ansatte har "købt" det inden åbning
--
Calle.

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 08-01-05 02:56

On Fri, 7 Jan 2005 23:55:07 +0100, "Calle." <fake@fake.fake> wrote:

>Nej men af deres slagtilbud er der ofte ingeting tilbage 5 min efter åbning.

Så må du jo bare stå op lidt tidligere og komme først i køen (ligesom
på udsalg - tag sovepose og termokande med og lig i kø

>Har endda været udsat for, at de ansatte har "købt" det inden åbning

I Netto? Det må være en medarbejder med gode nerver, idet det er på
niveau med at snuppe 3 vingummier fra tag-selv-slik boksene - altså
fyringsgrundlag,

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-01-05 10:28

<jubija@yahoo.dk> wrote in message

> Så må du jo bare stå op lidt tidligere og komme først i køen (ligesom
> på udsalg - tag sovepose og termokande med og lig i kø

Du kan da umuligt komme før de ansatte.

> I Netto? Det må være en medarbejder med gode nerver, idet det er på
> niveau med at snuppe 3 vingummier fra tag-selv-slik boksene - altså
> fyringsgrundlag,

Hvorfor det, de betaler da for varene.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-01-05 10:27

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> Og hvad er det så lige du ved om det?
> bare sådan lige for at være nysgerig?

Et par gange har jeg trodset mine fordomme og taget i Netto efter
slagtilbud. Begge gange har de haft yderst begrænsede antal, den ene gang
købte de ansatte de 2 cykeltrailere som den butik jeg var i fik.

> Det vil så sige at de kun har 1 -2 styk af alle deres avis vare...den må
du
> vist længer ud på landet med he

Nej det gælder for det meste slagtilbud, men jeg har flere gange været i
Netto hvor ganske alm. dagligvarer som mælk, pålæg, rugbrød etc. har været
udsolgt, og det er simpelt hen for ringe.

--
mvh/rg. Christian

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 07-01-05 10:30

On Fri, 7 Jan 2005 08:51:51 -0800, "Mette L" <mette@no.spam> wrote:

>Når Harald nyborg i sit udsalgskatalog skriver "begrænset antal"
>hvor mange enheder mon han så har.

Det er blot en præcisering af, at der ikke er tale om ubegrænsede
mængder - og ikke et bestemt antal.

>Plejer man at skulle være i forretningen præsis ved åbningstid
>kan man godt komme en times tid senere?

Kommer helt an på hvor godt tilbuddet er - mange forretninger
reklamerer ikke kun med "begrænsede antal" for at redde ansigt over
for forsmåede kunder, men også for at give indtryk af, at her er
enestående tilbud, selv om det ofte vender tilbage (eller man kan få
det billigere andre steder).

Men i øvrigt er tilbuddene hos HN ofte også til salg på nettet - så du
har slet ikke nødig at gå ned i forretningen.

Fra : Mette L

Dato : 09-01-05 20:03

I Gladxaxe var der, i dag, 2 på stabler med akkuboremaskiner
til kr. 69. Stablerne holder nok til 12 - 1 tiden,
måske er der flere på lager -- hvem ved.

--
Hilsen MetteL