Vinduer
Fra : Puk

Dato : 06-01-05 18:33

Hej alle sammen

Vi har fået et tilbud på beklædning af vores hus og udskiftning af alle
vinduer og døre.
Tilbuddet er givet med brug af Rationel vinduer og døre. Jeg har fundet
deres hjemmeside og kan også finde forskellige døre og vinduer her.

Men er der nogen, der har nogen erfaringer med disse vinduer og døre? Godt
eller skidt.

Mange hilsner
Puk

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-01-05 20:09

"Puk" <Bitnisse"removethis"@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:TCeDd.168$s56.72@news.get2net.dk...
> [...]
> deres hjemmeside og kan også finde forskellige døre og vinduer her.
>
> Men er der nogen, der har nogen erfaringer med disse vinduer og døre? Godt

Vi fik sat nogle vinduer fra rationel i for ca. 3 måneder siden. Jeg har
den store erfaring med vinduer, men på virker de ret solide og forar-
bejdningen, samlekvalitet osv fejler bestemt heller ikke noget.

Vi valgte rationel på anbefaling fra den tømrer der satte dem i.

/Jakob

Fra : Puk

Dato : 06-01-05 21:19

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> bejdningen, samlekvalitet osv fejler bestemt heller ikke noget.
>
> Vi valgte rationel på anbefaling fra den tømrer der satte dem i.

Det lyder jo godt.

Det var også vores tømrer, der anbefalede Rationel. Ja faktisk sagde han
direkte, at han ikke ville sætte vinduer i fra eksempelvis Jysk
Vindueskompagnie. Han mente kvaliteten var alt for dårlig, og han mente at
folk ofte glemmer hvilket fabrikat vinduerne er af, og husker hvem der satte
dem i for dem, og at det dermed ville ende med at kunne skade hans navn at
bruge de vinduer.

Det er bare svært for sådan en lægperson som mig selv at gennemskue, hvad
der er godt og hvad der er skidt.

Mange hilsner
Puk

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-01-05 22:37

"Puk" <Bitnisse"removethis"@e-mail.dk> skrev i en meddelelse news:M2hDd.347$eu2.73@news.get2net.dk...

> Det var også vores tømrer, der anbefalede Rationel. Ja faktisk sagde han
> direkte, at han ikke ville sætte vinduer i fra eksempelvis Jysk
> Vindueskompagnie. Han mente kvaliteten var alt for dårlig

Hehe - mon det er den samme tømrer? (vores sagde nøjagtig de samme
ord)

/Jakob

Fra : Chriz

Dato : 06-01-05 20:09

Har ikke erfaring med Rationel, men de er kendt for god kvalitet. Valgte selv
STS og er fuldt tilfreds. Det er kram
mvh

chriz

Fra : Chriz

Dato : 06-01-05 20:10

ups
....det var STM vinduer.....

Fra : BitSeN

Dato : 06-01-05 22:33

On Thu, 6 Jan 2005 18:32:35 +0100, Puk wrote:

> [...]
> Tilbuddet er givet med brug af Rationel vinduer og døre. Jeg har fundet
> deres hjemmeside og kan også finde forskellige døre og vinduer her.

Ingen erfaringer, med Rationel....

Men der findes andre produkter, f.eks. www.kernevinduet.dk - her kan du
eksempelvis få glas som ikke skal pudses udvendigt

/BSN