Svejsemaskine fra Harald Nyborg
Fra : Ole Axelsen

Dato : 01-01-05 19:13

Jeg overvejer at købe en CO2 svejser, men da mit behov er _meget_ begrænset
vil jeg ikke ofre det helt store beløb på det. HN har en lille Telwin Bimax
105, som kører med specialtråd, så man ikke behøver flaske. Det er
selvfølgelig dyrere i drift - men igen - mit behov er/bliver meget lille.
Mit egentlige spørgsmål går på, om den overhovedet duer til noget? Jeg er
klar over den ikke kan klare de store opgaver, men den må jo godt svejse
nogenlunde ordentligt, hvis jeg lige skal lave et beslag, reparere en
plæneklipper eller hvad man nu kan forstille sig at lave med den.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Jan

Dato : 02-01-05 09:47

"Ole Axelsen" <oleaxelsen@privat.dk-k> skrev i en meddelelse
> [...]
> svejse nogenlunde ordentligt, hvis jeg lige skal lave et beslag, reparere
> en plæneklipper eller hvad man nu kan forstille sig at lave med den.

Hej Ole

Jeg har sådan en fætter. Den svejser fint. Det skal dog sige at min er lavet
om til CO².
Den kan sagtens svejse med specieltråden, altså uden CO², men det virker som
lidt mågeklatteri.
Alt i alt er jeg godt tilfreds med min. Jeg gav også kun 995.- i Netto.

Venligst

Jan