Emhætte
Fra : Jesper B. H.

Dato : 26-12-04 09:35

Hej NG

Har en emhætte som drypper med vand, der en seperart motor og 5 m sugeslange
som ikke er isoleret.

Hvordan kan jeg stoppe drypperiet? der lå 1 dl her til morgen på mit komfur.

Hilsen Jesper

PS. Håber i har haft en glædelig jul

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-12-04 10:28

Hejsa,

Du skal bare isolere slangen med 50mm isolering, det er luften fra dit
køkken som stiger op i emhætten, bliver kølet af i røret og fortætter til
vand.

MVH Thomas.

"Jesper B. H." <jesper-b-hebsgaard@Slet_detteadslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:41ce7776$0$33639$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Per H

Dato : 26-12-04 10:30

On Sun, 26 Dec 2004 09:34:40 +0100, "Jesper B. H."
> [...]

>som ikke er isoleret.
>
>Hvordan kan jeg stoppe drypperiet? der lå 1 dl her til morgen på mit komfur.

din slange skal isoleres, så er problemet klaret.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Mogens

Dato : 26-12-04 10:52

On Sun, 26 Dec 2004 10:30:19 +0100, Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> din slange skal isoleres, så er problemet klaret.

Medmindre det er i motorenheden, at problemet skabes.
Havde lige een af slagsen i sidste uge...

Mvh Mogens

Fra : Jesper B. H.

Dato : 26-12-04 17:54

Hej NG

Jeg prøver lige at isolere min slange en dag så må jeg se hvordan det går!!!

Hilsen Jesper

Fra : Helene og Lars

Dato : 29-12-04 12:30

Isoler slangen og dit problem er løst