m2 pris på plexiglas til forsatsrude?
Fra : Hans Paulin

Dato : 23-12-04 16:54

Jeg vil lave en forsatsrude til en yderdør med ét lag glas: hvor meget
koster plexiglas i forhold til alm. glas?
Hans

Fra : John Smith

Dato : 23-12-04 17:59

Hans Paulin wrote:
> Jeg vil lave en forsatsrude til en yderdør med ét lag glas: hvor meget
> koster plexiglas i forhold til alm. glas?

Jeg mener at det var ca 160 Kr/kvm hos Silvan for 4mm Plexiglas. Hos en
glarmester koster "glas"-glas ca det halve. Men til en yderdør ville jeg
nok vælge en lidt tykkere rude i alm. glas pga. styrken.
Man kan også få noget plast plade med kanaler i der virker som en slags
termorude, det er dog mat eller opal i farven.

Mvh
John Smith

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-12-04 18:09

John Smith skrev:

> Jeg mener at det var ca 160 Kr/kvm hos Silvan for 4mm Plexiglas.

Fint!

> Hos
> en glarmester koster "glas"-glas ca det halve.

Okay!

> [...]
> Man kan også få noget plast plade med kanaler i der virker som en
> slags termorude, det er dog mat eller opal i farven.

Okay - fint nok!

Tusind tak for hjælpen!
Hans