Billig bordplade, hvor?
Fra : JS

Dato : 21-12-04 20:19

Jeg står og skal bruge en bordplade til et skrivebord i størrelsen ca. 120 X
70.
Den skal være massiv og i mørkt træ.
Hvor finder man sådan en billigst?

Fra : Ukendt

Dato : 21-12-04 20:31

"JS" <js_539@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg står og skal bruge en bordplade til et skrivebord i størrelsen ca. 120
> 70.
> Den skal være massiv og i mørkt træ.
> Hvor finder man sådan en billigst?

Hvis den skal være billig og dårlig kvalitet så er det silvan eller jem og
fik, eller er det køkkenforretninger for god kvalitet.

Lasse.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-12-04 14:35

On Tue, 21 Dec 2004 20:31:29 +0100, Lasse N. Larsen wrote:

> Hvis den skal være billig og dårlig kvalitet så er det silvan eller jem
> og fik, eller er det køkkenforretninger for god kvalitet.

...samt hvis den skal være billig og i god kvalitet så er der Bauhaus,
Jem&Fix, Silvan osv.

Ikke alt i disse forretninger er dårlig kvalitet.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Kåre

Dato : 22-12-04 08:17

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in message
> Jeg står og skal bruge en bordplade til et skrivebord i størrelsen ca. 120
> 70.
> Den skal være massiv og i mørkt træ.
> Hvor finder man sådan en billigst?

Jeg har lige lavet nyt køkken. Jeg droppede den bordplade som køkkenfirmaet
kunne levere, og kørte i IKEA i stedet. De laver også bordplader i variabel
bredde, i massiv træ. Op til 90cm bred koster ca. 1500 pr meter.
Og så skal der lægges 150 til pr kant.

Men de har faktisk også færdige bordplader i 80cm bredde noget billigere. De
kalder dem vist for "Bar-bordplade".
De er også i massiv træ, men i faste længde. Jeg mener du kan få en
bordplade i din længde for under 1000,-

mvh
Kåre

Fra : Anders Lund

Dato : 22-12-04 23:10

"Kåre" <kaare@raffish.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
De
> kalder dem vist for "Bar-bordplade".
> De er også i massiv træ, men i faste længde. Jeg mener du kan få en

Ja, der fås mange gode og ikke mindst billige bordplader. Har selv købt en
egetræsbordplader på 302 cm. for 900 kr./stk. i Jem & Fix, og det er
glimrende kvalitet.....
Kig på dem...hvis de er flotte og falder i din smag.....så køb dem!!
Massive træbordplader svinger ikke meget i kvalitet, men der kan
selvfølgelig være forskel på finish osv.....men det er jo ikke sådan at de
sparer på limen i de billige, vel?!

Anders Lund

NB. Ved besvarelser direkte til min e-mail,
så slet _FJERN_ i adressen!