nybyg - erfaringer faldgrupper osv
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 21-12-04 09:59

Hejsa

Vi står og skal til at bygge et hus - valget er nok pt. mellem frydkjær og
interbyg.

Men alle erfaringer modtages meget gerne.

MVH Niels

Fra : Flemming Lindbaum

Dato : 21-12-04 10:26

"Niels Rasmussen" <the.hunter@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> interbyg.
>
> Men alle erfaringer modtages meget gerne.

Hej Niels

Vi byggede for 4 år siden ... og vi valgte dengang 2-plan huse fra Erritsø /
Fredericia. De er en anelse dyere end de andre, men til gengæld var der
heller intet at klage over !!!!

De var klar 5 dage før aftalt ... de har eksisteret i 21 år på samme SE
nummer ... helt igennem PROF.

Jeg kender ikke de andre ... men vores valg gik meget på at finde en
leverandør som ikke gik konkurs midt i det hele ... eller ikke kunne
overholde tiderne, så det vi gav mere, synes vi var godt givet ud. Vores
genboer var "ofre" for et af de firmaer der krakkede dengang, og nu giver
er deres kloarkering problemer, fordi det er lavet forkert, og det er jo
kun dem selv til at betale regningen.

HUSK .. der ligger rimeligt mange penge EFTER hytte er færdig til have,
fliser osv osv ....

/FOFLOL

Fra : Michael Herløv

Dato : 21-12-04 15:59

"Flemming Lindbaum" <flemmingFJERN@DETTElindbaum.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun dem selv til at betale regningen.
>
> HUSK .. der ligger rimeligt mange penge EFTER hytte er færdig til have,

Jeg kan kun tilslutte mig Flemmings svar.
Derudover vil jeg opfordre jer til at have en byggesagkyndig ved jeres side.
Bare for en sikkerheds skyld.

Med venlig hilsen
Danske Besigtigelseskonsulenter ApS

Michael Herløv
www.dbk-aps.dk
mh@dbk-aps.dk

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 22-12-04 10:09

"Michael Herløv" <mh@dbk-aps.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Jeg kan kun tilslutte mig Flemmings svar.
> Derudover vil jeg opfordre jer til at have en byggesagkyndig ved jeres

Hejsa

Takker for de svar - er så heldig at min kusine's mand er byggesagkyndig -
så der er jeg rolig :D

MVH Niels

Fra : Morten

Dato : 05-02-05 23:13

Jeg kan kun tilslutte mig med med at have hjælp fra sidelinjen fra en
byggesagkyndig.
Er pt ved at bygge med frydkjær. Slå på mailen hvis der er interesse for
mere.