Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
H. C. Ørsted Værket
Fra : Michael Bothager

Dato : 07-02-05 21:06

Hejsa

I mit projekt med Københavns Havn, så fik jeg et lille stemningsfyldt
billede med hjem idag

Kommentarer, kritik, ros, ris, hyggesnak, uforbeholden forherligelse og
idoldyrkelse, den ondest nedgørelse og direkte kølhaling, alt modtages
med glæde

http://www.michaelbothager.dk/da/places/200502DA00308.html

--
Med venlig hilsen / Kindest regards
Michael Bothager

Fra : Rene Krogh

Dato : 07-02-05 22:21

"Michael Bothager" <not@valid.com> wrote in message
> [...]
> idoldyrkelse, den ondest nedgørelse og direkte kølhaling, alt modtages med

Kajakken redder billedet, og giver lidt stemning, så det ikke bare er endnu
en solnedgang. Flotte farver. Men jeg har siddet og kigget lidt på det, for
der er noget der ikke fænger. Du har tre elementer, kajakken, solen og
værket, men de synes lidt for tilfældig placeret på billedet, og får det til
at virke rodet.

Du skulle måske have flyttet solen over i vensre side

mvh
René

Fra : Brizz

Dato : 08-02-05 13:04

> [...]
> får det til at virke rodet.
>
> Du skulle måske have flyttet solen over i vensre side

Ja eller bedt kajak manden om at sejle den anden vej og snuppe det mens han
var lige til venstre for solen. MEN stadig et flot billede.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....der meget snart bestiller sit 20D

Fra : Michael Bothager

Dato : 08-02-05 17:18

Brizz wrote:

> Ja eller bedt kajak manden om at sejle den anden vej og snuppe det mens han
> var lige til venstre for solen. MEN stadig et flot billede.

Hej Brian, og tak.

Han (og nogle andre) sejlede den anden vej lidt senere, men der var
solen så ikke længere det rigtige sted.

Fra : Michael Bothager

Dato : 08-02-05 17:16

Rene Krogh wrote:
> [...]
> at virke rodet.
>
> Du skulle måske have flyttet solen over i vensre side

Hej Rene

Jeg havde ikke lige den lange pind med til at skubbe til den gule bold

Det var nu ikke helt tilfældigt der hvor elementerne er, jeg brugte en
pæn del tid på det. Gik frem og tilbage langs kajen, ventede på
kajak-roerne (mødte ialt 4). Men hvis billedet ikke virker for dig, så
er der ikke noget jeg kan sige der gør det bedre (hvad hvis du får
100,- ???

Men tak for kritikken, der er ikke andet for en at gøre det bedre næste
gang.