Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
BIlige 20d Canon
Fra : JKM

Dato : 03-02-05 06:12

http://www.danskdatasalg.dk/default.asp?vis=vare&id=1456

Kan fås billigere i udlandet!!
Men køb den ikke med 18-55mm optik den er ikke meget værd, så hellere 17-85mm USM-IS

Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-05 10:22

"JKM" <jkm@jkm.it> wrote in message
> [...]
>
> Kan fås billigere i udlandet!!
> Men køb den ikke med 18-55mm optik den er ikke meget værd, så hellere

Well. Digital4u sælger for 100kr mere inkl standard objektiv. Så har du da
en fin brevvægt med Canon logo

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Langgaard Bærbar

Dato : 03-02-05 11:44

"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews at schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Well. Digital4u sælger for 100kr mere inkl standard objektiv. Så har du da
> en fin brevvægt med Canon logo

Hej

Det er den ikke en gang tung nok til !

--
Leif Langgaard
www.analogfoto.dk

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-02-05 12:56

Langgaard Bærbar wrote:
> Det er den ikke en gang tung nok til !

Næh.. til gengæld er det en udemærket vidvinkelzoom der ikke vejer
meget. Det eneste problem er faktisk at det ikke er ret lysstærkt.

// Hans, der stadig har 18-55 i sin taske.
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-02-05 13:11

langsom Bærbar wrote:

> Det er den ikke en gang tung nok til !

Men den er sikkert dum nok...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas

Dato : 03-02-05 14:58

> [...]
>
> Kan fås billigere i udlandet!!
> Men køb den ikke med 18-55mm optik den er ikke meget værd, så hellere

Bid dog mærke i at de fleste af deres produkter er parallelimport. Jeg anser
det ikke for at være noget stort problem, da Danskdatasalg har en relativ
god kundeservice.

Eneste problem kan opstå ved reparationer. Jeg har en Nikon D70 til
garantireparation hos Danskdatasalg. Det er mit indtryk, at de betaler sig
for hjælp hos Nikon Danmark. Jeg er dog bange for, at Nikon Danmark ikke
ligefrem haster sagerne (parallelimport-produkterne) igennem. Mit kamera har
været afsted i snart 14 dage... og stadig intet nyt.

Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 04-02-05 10:16

"Thomas"
> [...]
> ligefrem haster sagerne (parallelimport-produkterne) igennem. Mit kamera har
> været afsted i snart 14 dage... og stadig intet nyt.

Jeg har købt alt mit i Tyskland ikke en eneste var parallel importeret,
men måske har jeg bare været heldig - Mit Fuji har været til rep. et
par gange, en uge og alt er i skønneste orden - jeg har hørt at folk med
Nikon og Canon må vente længe her i landet, men det er vel afhængigt
af hvor travlt de har, december kunne jeg forestille mig de har vældig
travlt, og måske omkring tour de france og i hedebølge perioder, ingen
fare for det i øjeblikket.. Så hvorfor det tager 14 dage +, hmm tjae det
er noget snot.. Hva er der galt med kameraet..?? -max-

Fra : Thomas

Dato : 04-02-05 17:04

"-max-" <max@amarzone.dk> wrote in message

> Så hvorfor det tager 14 dage +, hmm tjae det
> er noget snot.. Hva er der galt med kameraet..?? -max-

Hej Max,

Den interne blitz blev lige pludselig voldsomt ustabil. For det meste
virkede den ikke - og når den endelig gik af skete det på fuld styrke...
uanset indstillingerne. Da kameraet alligevel skulle afsted checkede jeg det
for back focus og fandt en svag men dog gennemgående tendes. Så det blev
trods alt to fluer med ét smæk.

Det er også mig en gåde, hvorfor sådan et par småting skal tage så lang tid.
Hvis der ikke er en afklaring i næste uge, må vi drøfte en evt. ombytning.

Thomas