COMPUTERSPILLERE, SE HER!
Fra : Peter Perlsø

Dato : 23-05-01 11:10

Undskyld at jeg skriver med store bogstaver :), men jeg har noget jeg gerne
vil fortælle alle Mac-brugere, som er interesserede i computerspil.

Jeg har netop startet Macspil.dk, en de-central Mac-computerspilsgruppe, som
opererer over hele Danmark.

Se mere på http://www.macspil.dk

Hvis DU har interesse i computerspil på mac'en, vil jeg opfordre dig til at
bidrage. Hvis kender folk med Mac-spil interessere, så fortæl dem om

http: //www.macspil.dk

Vel mødt!

regards , Peter

- http://haxor.dk - Mac stuff, hax0ring, news... What more do you want?
- http://titancity.com/lib/ - Gør Danmark bedre og billigere!

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 23-05-01 22:39

Peter Perlsø <h@haxor.dk> wrote:

> Undskyld at jeg skriver med store bogstaver :)

Ja, køl lige lidt ned mester )

Sejt sajte, jeg sku' lige til at RÅBE over farverne, men når man lige
kigger efter ser det smooooth ud! Nice!

Men Peter, hvis vi skal linke skal vi bruge BANNERE som vi kan plastre
på vore sites, så lav lige sårn nogen, NU! :)

Ellers ... ja, nu spiller jeg kun Links golf for jeg er jo en gammel
mand på 27, men jeg tror jeg vil melde mig ind. Det er især det med
"ingen forpligtelser" der trækker, hehehe

Anyhows, seriøst godt initiativ.

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy

Fra : Peter Perlsø

Dato : 24-05-01 08:43

in article 1etvw2x.xbmpqcbflhq8N%engineering@boelskifte.dk, Thomas
Boelskifte at engineering@boelskifte.dk wrote on 23/05/01 23:39:

> Ja, køl lige lidt ned mester )
>
> Sejt sajte, jeg sku' lige til at RÅBE over farverne, men når man lige
> kigger efter ser det smooooth ud! Nice!

Takker ...)

> Men Peter, hvis vi skal linke skal vi bruge BANNERE som vi kan plastre
> på vore sites, så lav lige sårn nogen, NU! :)

Well, det kan jeg kigge på i morgen - dagen dag står i strandens tegn.

> Ellers ... ja, nu spiller jeg kun Links golf for jeg er jo en gammel
> mand på 27, men jeg tror jeg vil melde mig ind. Det er især det med
> "ingen forpligtelser" der trækker, hehehe

Netop! Hvor bor du?

> Anyhows, seriøst godt initiativ.

Igen tak - husk lige at få vennerne med hvis du mener det.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 24-05-01 12:57

Peter Perlsø <h@haxor.dk> wrote:

> Undskyld at jeg skriver med store bogstaver :), men jeg har noget jeg gerne
> vil fortælle alle Mac-brugere, som er interesserede i computerspil.

Bare rolig, det har jeg rettet for dig nu

> Jeg har netop startet Macspil.dk, en de-central Mac-computerspilsgruppe, som
> opererer over hele Danmark.

Godt initiativ, håber der kommer gang i "biksen".

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

You read all this way? Okay then, have a signature.

Fra : Peter Perlsø

Dato : 24-05-01 13:16

in article 1etwwtq.fwncew1gunjpwN%jonasenREMOVE@THISit.dk, Jan Oksfeldt
Jonasen at jonasenREMOVE@THISit.dk wrote on 24/05/01 13:56:

> Bare rolig, det har jeg rettet for dig nu

Takker allernådigst. :)

> Godt initiativ, håber der kommer gang i "biksen".

Er det en tilmelding som arangør? :)

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 24-05-01 19:16

Peter Perlsø <h@haxor.dk> wrote:

> Er det en tilmelding som arangør? :)

Ikke just. Skulle der opstå noget Diablo 2 i århus området, såååå...