Foto
IBM760 5420
Teil 3020
metz "stavflash"
Fra : JHF

Dato : 28-01-05 18:58

Hej
Da jeg i sin tid købte min metz 32 Z-2 mener jeg at man kunne købe en stav,
så den kunne monteres som stavflash. Jeg kan desværre ikke finde det på
Metz's hjemmeside!
Nogen der kan hjælpe??

JHF

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-01-05 19:18

JHF wrote:

> Nogen der kan hjælpe??

Ja - til model hedder den Metz G16 Power Grip, du kan sikkert finde
mere infor på www.metz.de

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : JHF

Dato : 29-01-05 09:28

> Ja - til model hedder den Metz G16 Power Grip, du kan sikkert finde mere
> infor på www.metz.de

tak for det, men på metz.de kan jeg ikke finde noget. dog har jeg fundet en
del om den via google.

JHF

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 29-01-05 10:44

JHF wrote:

> tak for det, men på metz.de kan jeg ikke finde noget. dog har jeg fundet en
> del om den via google.

Jeg tog et kik i mit Metz katelog, men da det er et par år gammelt,
så der kan der jo være ændret meget i Metz's sortiment.

Men det er egenlig lidt undeligt, for Metz er nemlig kendt for, at
ha' et ret stabilt leveringsprogram, en blitz som mecablitz 60 CT-4
har de produceret og solg i over 20 år...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 30-01-05 01:55

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Jeg tog et kik i mit Metz katelog, men da det er et par år gammelt,
> så der kan der jo være ændret meget i Metz's sortiment.

I mit katalog findes den også, men jeg kunne heller ikke finde den på
metz.de. Men den kan helt sikekrt bestilles.

> Men det er egenlig lidt undeligt, for Metz er nemlig kendt for, at
> ha' et ret stabilt leveringsprogram, en blitz som mecablitz 60 CT-4
> har de produceret og solg i over 20 år...

Ja en fremragende blitz.

Mvh
Simon