Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
camera
Fra : Trix

Dato : 26-01-05 21:12

Hej NG..

Vi står og skal give en gave til en kollega.

Han ønsker sig et digitalt camera, hvad skal man købe, vi har ca 1500,-

Hilsen Trix

Fra : Tommy Jensen

Dato : 26-01-05 21:21

On Wed, 26 Jan 2005 21:11:58 +0100, "Trix" <jada@ja.dk> wrote:

>Hej NG..
>
>Vi står og skal give en gave til en kollega.
>
>Han ønsker sig et digitalt camera, hvad skal man købe, vi har ca 1500,-

Hmm, en ide kunne være at give et gavekort så kan han selv lægge
ekstra penge til og måske få et kamera han kan bruge.

MVH Tommy

Fra : Trix

Dato : 26-01-05 21:24

Han har overhovedet ikke nogen forstand på det, og vi heller ikke, derfor
spørger jeg/vi her

Mvh

Fra : Jabbe\(4k\)

Dato : 26-01-05 21:32

Ja man får jo ikke meget for 1500.- faktisk er det primært den flotte æske
man får kameraet levet i og kamerahuset man får for 1500.- elektroniken og
"linserne" bliver noget billigt skrammel(håber ikke jeg fornærmer nogen(hvis
jeg gør så er det ikke min itention bare for at sætte tingene på spidsen))

Mit forslag er også at give et gavekort for det tager langt tid at finde et
kamera der lever rigtigt op til ens krav.
Selv var jeg over 3 mdr om at finde det rigtige..

--
Jabbe(4k)
www.jabbe.lir.dk

Fra : Knud I

Dato : 26-01-05 21:53

"Trix" <jada@ja.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG..
>
> Vi står og skal give en gave til en kollega.
>
> Han ønsker sig et digitalt camera, hvad skal man købe, vi har ca
> 1500,-
>
> Hilsen Trix

Når jeg ser på www.edbpriser.dk pris max 1500,- kan jeg se
den får fornuftige anmeldelser og har en god størelse
Jeg får jævnligt fortalt at jeg har kameraer nok ellers
ville jeg købe den.

Mvh Knud

Fra : Brian Lund

Dato : 27-01-05 09:01

> Hej NG..
>
> Vi står og skal give en gave til en kollega.
>
> Han ønsker sig et digitalt camera, hvad skal man købe, vi har ca 1500,-
>
> Hilsen Trix

Canon Powershot A400 og Canon Powershot A75

Jeg har selv det sidste og er yderst tilfreds.

Find dem på www.edbpriser.dk

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 27-01-05 10:31

Hej Trix,

Det er en svær en, at give et tilfredsstillende svar på. Jeg vil anbefale
jer at købe kameraet i en butik i nærheden af hvor i/medarbejderen bor, og
gå efter et af de gængse mærker som vil kunne byttes. Fordelen er at i giver
en fysisk ting og modtageren kan optimere sig til lige det han/hun vil have.

Med gængse mærker mener jeg Nikon, Canon, Olympus, Sony

Jeg søgte på www.edbpriser.dk og fandt følgende som jeg synes lyder
interessante til prisen:

Nikon 3700
Olympus CAMEDIA C 360

Selv har jeg haft et Canon A75 kostede i foråret 2004 1900 kr, som jeg har
været tilfreds med.

Bemærk at når i køber er der ofte ikke dansk manual med. Hvis medarbejderen
eller hans familie ikke er god til udenbysk kan det forringe gaven.

Håber dette giver en ide ti at komme videre.

Mvh Henrik

Fra : Morten Christensen

Dato : 27-01-05 17:20

Henrik Rasmussen wrote:
> Hej Trix,
>
> Med gængse mærker mener jeg Nikon, Canon, Olympus, Sony

> [...]

Husk at gave-modtageren selv bliver nødt til at købe et hukommelseskort,
hvis han vil tage kameraet med på ferie. Nikon'ens SD-kort er billigere
end Olympus'ens XD-kort.

Morten Christensen

Fra : Brian Lund

Dato : 27-01-05 19:48

> Husk at gave-modtageren selv bliver nødt til at købe et hukommelseskort,
> hvis han vil tage kameraet med på ferie. Nikon'ens SD-kort er billigere
> end Olympus'ens XD-kort.

Og CF kort er endnu billigere! (Powershot A75 f.eks.)

Brian

Fra : GM

Dato : 01-02-05 11:07

"Trix" <jada@ja.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG..
>
> Vi står og skal give en gave til en kollega.
>
> Han ønsker sig et digitalt camera, hvad skal man købe, vi har ca 1500,-

Hej

kan lige fortælle at TDC sælger Nikon Coolpix 3200 på tilbud til 1195 kr.

mvh
Gerner