Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
lidt at varme sig på
Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-01-05 06:19

Her er da meget rart - lidt billeder fra stranden - og sefølig
et par fugle.. Tsunamien har skræmt folk væk, så måske
200 ud af ca. 4000 værelser er udlejede, til dem der har en
ferie tilgode var det måske en ide.. -max-
http://www.nikhil-resort.com/pages/varkalapicsmall.html

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 25-01-05 10:03

"-max-" <max@amarzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 200 ud af ca. 4000 værelser er udlejede, til dem der har en
> ferie tilgode var det måske en ide.. -max-

Ah, det er sq dejlige billeder.

Var det ikke lige for de fandens penge, og så lige konen og børnene, ja så var
kamerarygsækken pakket

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 25-01-05 17:10

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Ah, det er sq dejlige billeder.
>
> Var det ikke lige for de fandens penge, og så lige konen og børnene, ja så

Hvad siger du! Er den ikke pakket hele tiden, klar til afgang? Det er min da
i hvert fald, det er kun lige når batterierne skal lades op og kortene
tømmes at den ikke er fit for fight

MVH
Thomas

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 25-01-05 17:11

> [...]
> 200 ud af ca. 4000 værelser er udlejede, til dem der har en
> ferie tilgode var det måske en ide.. -max-

Hej Max.

Som sædvanlig præsenterer du en rigtig god stak billeder. Ja, bare man havde
pengene, så var jeg fluks dernede og hygge mig, der skal mere til en tsunami
til at skræmme mig.

MVH
Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-01-05 17:29

"Thomas Pedersen"

> [...]
> pengene, så var jeg fluks dernede og hygge mig, der skal mere til en tsunami

Oddsne for en ny tsunami her er vidst ikke så store, fik lige en
beskrivelse, og det lader til der var såen 5 minutter fra vandet
trak sig tilbage og til det kom igen, her på stranden i 1 meters
højde - ingen omkom.. Men ok andre steder har det vidst været
slemt - følger ikke så meget med i nyhederne.. -max-

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 25-01-05 18:05

On Tue, 25 Jan 2005 21:59:02 +0530, -max- wrote:

> [...]
> højde - ingen omkom.. Men ok andre steder har det vidst været
> slemt - følger ikke så meget med i nyhederne.. -max-

Det forstår jeg godt, var jeg sådanne steder som du, ville jeg nok heller
ikke følge så meget med, men nyde naturen og omgivelserne i fulde drag. Og
alle de dejlige billeder du får taget. Jeg har faktisk din photosig side
liggende i min favorit folder, så det er nemt at nyde dine nyeste
pletskud.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : ;o\)-max-

Dato : 25-01-05 18:22

"Jens Stadsgaard"

> [...]
> alle de dejlige billeder du får taget. Jeg har faktisk din photosig side
> liggende i min favorit folder, så det er nemt at nyde dine nyeste

Jeg var oppe i nord da den hærgede og de første dage stod der
noget om et par hundrede omkomne i den lokale avis, kvaliteten
af aviser er ikke fremragende hernede - de næste 48 timer var jeg
så på toget og hørte ingenting, først da jeg tjekkede email og havde
postkassen fuld af mail med det samme spørgsmål, lever du.. gik det
op for mig der var sket noget stort.. Men som du siger så er jeg ret
optaget af det der er lige omkring..

Her er et nyt fra solnedgang på stranden i aftes..
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1438619
-max-