Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon coolpix 3100 dansk manual
Fra : Anet

Dato : 15-01-05 11:45

Hvor kan man finde en dansk manual til dette kamera?

--
Hilsen

Annette

Fra : ain

Dato : 15-01-05 12:08

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man finde en dansk manual til dette kamera?
>

> --
> Hilsen
>
> Annette

kan du ikke bruge en engelsk udgave.....
http://www.nikon.com.sg/TechSupp/Manual/COOLPIX/COOLPIX_Manual.htm

//ain

Fra : Anet

Dato : 15-01-05 15:04

(KLIP alt væk)

Jeg er hverken et helligt eller frelst får. Jeg er skam bare nabo til en sød
dame som faldt for et kamera på en ferie. Tænkte at man måske kunne købe en
dansk manual til hendes kamera fordi der jo er mange fagudtryk på engelsk.

--
Hilsen

Annette

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-01-05 15:11

"Anet" <aneteng FJERNDETTEHER@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sød dame som faldt for et kamera på en ferie. Tænkte at man måske kunne
> købe en dansk manual til hendes kamera fordi der jo er mange fagudtryk på

Hvem kalder dig det? Jeg kan ikke se nogen i denen tråd der citerer dig for
at komme med sådanne udtalelser.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-01-05 16:15

In article <41e9208b$0$33688$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Anet wrote:
> [...]
> dansk manual til hendes kamera fordi der jo er mange fagudtryk på engelsk.

Du bliver ikke kaldt noget, jeg er blevet beskyldt for noget.

Den lokale fotohandler kan skaffe en manual, den koster som regel
en god sjat penge. Typisk op imod 500 kr, hvilket jeg synes er OK.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-01-05 13:38

In article <41e8f1e3$0$33685$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Anet wrote:
> Hvor kan man finde en dansk manual til dette kamera?

Hos en dansk forhandler. Ca. 500 kr.
Det er hvad man får ud af at snyde distributøren i første omgang.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-01-05 13:40

> Hos en dansk forhandler. Ca. 500 kr.
> Det er hvad man får ud af at snyde distributøren i første omgang.

Er man et helligt får? :oÞ

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Jan F.

Dato : 15-01-05 14:20

"Thomas Schreiber" <NOSPAMnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Er man et helligt får? :oÞ

Eller måske bare frelst !!??

--

Jan F.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-01-05 14:20

"Jan F." <itjfREMOVE_THIS@ofir.dk> wrote in message
> "Thomas Schreiber" <NOSPAMnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Eller måske bare frelst !!??
>
> --
>
> Jan F.

Tomato tomato

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-01-05 14:29

In article <csb51n$grd$1@news.net.uni-c.dk>, Jan F. wrote:
> "Thomas Schreiber" <NOSPAMnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Eller måske bare frelst !!??

det siger jeg ikke noget om. Jeg nævner bare, at distributøren
tager sig godt betalt i anden omgang, da han er blevet snydt for
den andel af fortjenesten den tyske distributør har fået.

Fra : Jan F.

Dato : 15-01-05 14:57

meddelelse news:slrncui6m1.4rc.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> det siger jeg ikke noget om. Jeg nævner bare, at distributøren
> tager sig godt betalt i anden omgang, da han er blevet snydt for
> den andel af fortjenesten den tyske distributør har fået.

Sikke en gang sludder, der er ingen der er blevet snydt her, hvem siger at
man absolut skal handle i DK - det er fuldt legalt at købe i udlandet, så
længe man betaler moms og skat.

--
Jan F.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 15-01-05 16:12

In article <csb77l$hgs$1@news.net.uni-c.dk>, Jan F. wrote:
> [...]
> man absolut skal handle i DK - det er fuldt legalt at købe i udlandet, så

Ja, men den danske distributør har en udgift til at producere en
dansk manual, og jo færre der køber denne, jo dyrere bliver den.

Jeg køber selv ind i udlandet, men så kan man heller ikke tillade sig
at brokke sig over prisen på en DK manual, eller at kopiere denne.

Fra : Jan F.

Dato : 15-01-05 19:15

meddelelse news:slrncuicn9.4rq.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

> Ja, men den danske distributør har en udgift til at producere en
> dansk manual, og jo færre der køber denne, jo dyrere bliver den.

Ja, det er logik.

> Jeg køber selv ind i udlandet, men så kan man heller ikke tillade sig
> at brokke sig over prisen på en DK manual, eller at kopiere denne.

Var der nogen der "brokkede" sig....næh.

--
Jan F.

Fra : ain

Dato : 15-01-05 14:25

meddelelse news:slrncui3lf.4r2.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : ain

Dato : 15-01-05 14:36

> [...]
>
> Hos en dansk forhandler. Ca. 500 kr.
> Det er hvad man får ud af at snyde distributøren i første omgang.

det er jo absolut ikke noget "must" med en dansk manual.
Når genierne skal oversætte en manual fra originalsproget til dansk
går det ofte helt galt, mange af dem kan end ikke læse hvad der står
//ain

Fra : Peder\(2791\)

Dato : 15-01-05 13:48

Har en manual DK til coolpix 2100 - det er vel stort set det samme - send
mig en mail så finder vi ud af noget!