Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt om fototuren i Århus den 29/1-05?
Fra : Klaus Johansen

Dato : 13-01-05 22:51

Er der noget nyt om turen, tilmelding og andet??

Hilsen Klaus Johansen

Fra : Erik W.

Dato : 13-01-05 23:22

"Klaus Johansen" <ksdj@johansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der noget nyt om turen, tilmelding og andet??

Ja det er der. Da vi har fået rigtigt mange tilmeldinger har Casper sørget
for at vi har fået rådighed over et kursuslokale i Tilst med otte pc'ere.
Der er også et lokale, hvor vi kan indrette et fotostudie, og Jesper har
skaffet et par modeller som gerne vil fotograferes.
Tanken er så at os der gerne vil fotografere udendørs bruger formiddagen på
at fotografere inde i Botanisk have mens resten bliver i lokalerne og leger
med modeller (som Jesper så poetisk udtrykker det .
V vi må skuffe desværre skuffe nogen med at der er lukket for tilmeldinger.
Det er altså derfor kun for dem som oprindeligt udtrykte interesse for
arrangementet.
Hvis der er nogen der alligevel ikke vil være med - så må de meget gerne
melde fra nu, så vi kan åbne for tilmelding igen.
Jeg vil lægge en hjemmeside op med et mere detaljeret program samt foreløbig
deltagerliste her i weekenden. Der vil også være en liste over hvad i bedes
at tage med.

Venlig hilsen Erik W.

Fra : Bianca Mastai og Sør~

Dato : 14-01-05 01:20

> [...]
> foreløbig
> deltagerliste her i weekenden. Der vil også være en liste over hvad i

Det er da lidt øv der er lukket for tilmeldingen.
Jeg kunne ellers godt bruge lidt inspiration og forsøge at give noget
videre.

Mvh

Søren B Rasmussen

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 14-01-05 08:49

"Bianca Mastai og Søren B Rasmussen" <dsl168916fjernes@vip.cybercity.dk> skrev
i en meddelelse news:cs736p$20jk$1@news.cybercity.dk...

> Det er da lidt øv der er lukket for tilmeldingen.
> Jeg kunne ellers godt bruge lidt inspiration og forsøge at give noget
> videre.

Ja, beklager, men interessen har faktisk været ret overvældende, og vi er nu
Pt. 17, der har tegnet sig på listen..
Vi kan desværre ikke håndtere flere.

Hvis arrangementet bliver en succes, kan det jo være, at vi laver et til
senere.
I øvrigt begynder vi nu at indsamle bindende tilmeldinger.
Svigter nogen af de tilmeldte, så åbner vi igen for tilmelding, så hold øje
med NG'en.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 14-01-05 08:54

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> I øvrigt begynder vi nu at indsamle bindende tilmeldinger.
> Svigter nogen af de tilmeldte, så åbner vi igen for tilmelding, så hold
> øje med NG'en.

Hejsa,

Jeg vil frygtelig gene med, hvis der er nogen der melder fra.....

--
Mvh. Renate
____________________________

Fra : max[dk]

Dato : 14-01-05 09:34

> Ja, beklager, men interessen har faktisk været ret overvældende, og vi er
nu
> Pt. 17, der har tegnet sig på listen..
> Vi kan desværre ikke håndtere flere.

Det er jo forståeligt nok, man kunne jo også bare have været ude i ordenlig
tid, som jeg desværre heller ikke var

> Hvis arrangementet bliver en succes, kan det jo være, at vi laver et til
> senere.

Det kunne være rigtig godt

> I øvrigt begynder vi nu at indsamle bindende tilmeldinger.
> Svigter nogen af de tilmeldte, så åbner vi igen for tilmelding, så hold
øje
> med NG'en.

Will do

/Max

Fra : Per O.

Dato : 14-01-05 14:42

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilmeldinger.
> Det er altså derfor kun for dem som oprindeligt udtrykte interesse for

Jeg kan godt sidde og ærgre mig lidt over at der må være noget jeg har
overset .....
Jeg ville da også gerne med på sådan en tur. Nå .. jeg kan jo håbe på at jeg
opdager det i tide næste gang..

Per O.