Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pas på billigt udstyr.
Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 11-01-05 12:45

Har lige set en række annoncer i DBA, som virker lidt for gode til at være
sande. F.eks. Canon, EOS-1Ds Mark II til kr. 22.000. Jeg tror der er noget
uldent ved dem
Mvh
Kenneth

Fra : CS \(ô¿ô\)

Dato : 11-01-05 14:47

Ja det er lidt mere end uldent. Personen har også et 20D og 1D mrk 2 til
salg for meget mindre.

CS

Fra :

Dato : 11-01-05 16:48

"CS (ô¿ô)" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja det er lidt mere end uldent. Personen har også et 20D og 1D mrk 2 til
> [...]

Det er vel et af de der sædvanlige "smarte" steder hvor man betaler og
venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter
og venter og venter og erkender man er blevet snydt!
Hilsen henrik

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-01-05 15:55

HØ wrote:

> Det er vel et af de der sædvanlige "smarte" steder hvor man betaler og
> venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter
> og venter og venter og erkender man er blevet snydt!

Tja... det kan også være kameraer som er hælervarer, en anden
mulighed er også, at det er kameraer med tekniske fejl, som er svære
at konstatere ved hurtig afprøvning.

Hvis folk ikke ser sig godt for, og køber et halvdeffekt kamera for
22.000 kroner, så er pengene tabt, for sælger kan altid påstå, at
fejlen ikke var der, da han solgte kameraet.

Og der er jo ingen regler om garanti eller reklamationsret, når
private handler med hinanden...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen