Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
en kollega siger....
Fra : keldo

Dato : 04-01-05 16:31

...."kan du ikke lige spørger i de der grupper om følgende; hvordan er
Pentax Optio 43wr i forhold til andre i klassen, er det hurtigt til at tage
billeder - igen i forhold til den andre i samme klasse osv"

hvad siger I, kan i hjælpe ham?

VH
Keldorff

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-01-05 16:34

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Pentax Optio 43wr i forhold til andre i klassen, er det hurtigt til at
> tage billeder - igen i forhold til den andre i samme klasse osv"

Hvad er prisklassen? Den kan fåes fra 2700 og op til 4500.

En af mine venner har det, og han yderst tilfreds. Hvad skal det brugs i
forb.med? Går ud fra det er noget "vådt" noget, siden din kollega vil have
et WR?

--

Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : keldo

Dato : 04-01-05 16:37

ja, det er til hans kone som skal have det med ud at sejle. prisklassen er
omkring 3000,-. Han var meget optaget af tiden fra man trykker til der tages
billede og til den er klar igen.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-01-05 16:45

> ja, det er til hans kone som skal have det med ud at sejle. prisklassen er
> omkring 3000,-. Han var meget optaget af tiden fra man trykker til der
> tages billede og til den er klar igen.

Det er problem alle kompakt digitale kamera har tror jeg. Hvis det er det
afgørende, så er det nok bedre med et dSLR.
Jeg har ikke nogen tid på, fra at kameraet har taget et billede til det er
klar igen, men min ven har ikke nævnt det som et problem. Det skal dog lige
siges at det, mildest talt, er lidt atypisk at holde på pga af formen.

--
Venligst, Thanks, Grüße,
Thomas Schreiber

Fra : Tommy Fer

Dato : 05-01-05 19:49

> [...]
> klar igen, men min ven har ikke nævnt det som et problem. Det skal dog
> lige siges at det, mildest talt, er lidt atypisk at holde på pga af

Canon Ixus 40 er faktisk ret hurtig i denne sportsgren... Læste en
test... hvor den var målt til 0,5 sek i langsommeste fukuserings tid, og den
er mere eller mindre øjeblikkeligt klar til at tage flere billeder.

mvh Tommy Fer