For satan hvor ser man dum ud.
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 22-05-01 11:58

Skulle lidt hurtigt fra arbejde i dag.
Så i med nøglen på med hjelmen og starte dyret.
Ned fra støtte fod og så dreje godt til venstre da der stod en BMW 1100S i
vejen. Og så BANG ligger jeg der!!!
Skivebremselåsen havde jeg selvfølgelig glemt at tage af.!!
Hvor sjovt er det når der står 150 skolebørn og skraldgriner foran mit
arbejde.

Anders

Fra : Simon D. Hansen

Dato : 22-05-01 12:03

Anders Sune Jensen wrote:

> [...]
> Skivebremselåsen havde jeg selvfølgelig glemt at tage af.!!
> Hvor sjovt er det når der står 150 skolebørn og skraldgriner foran mit

LOL!

Har selv lavet nogen lunde det samme med min kædelås, glemte sq lige den var
på. *kroink* *boink* og så var baghjulet viklet ind i en gang kædelås. Det tar
sq alligevel et stykke tid, at vikle det ud igen.

--
Med Venlig Hilsen - Kind Regards
Simon D. Hansen aka Sputte

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-01 20:18

> [...]
tar
> sq alligevel et stykke tid, at vikle det ud igen.

Ja... /me skulle engang hurtigt hjem fra arbejde så jeg skyndte mig lidt..
hmm... det tog mig en time at få den af... RØV

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 22-05-01 21:41

"Anders Sune Jensen" <lillejensen@mail.tele.dk> wrote in message news:9edgtv$q61$1@news.inet.tele.dk...
> Skulle lidt hurtigt fra arbejde i dag.
> Så i med nøglen på med hjelmen og starte dyret.
> Ned fra støtte fod og så dreje godt til venstre da der stod en BMW 1100S i
> vejen. Og så BANG ligger jeg der!!!

LOL

> Skivebremselåsen havde jeg selvfølgelig glemt at tage af.!!
> Hvor sjovt er det når der står 150 skolebørn og skraldgriner foran mit
> arbejde.

Trøst dig med at du har givet deres dag et godt grin ;)

--
Regards Rasmus a.k.a. [UC]Rapperand
ICQ# 54047619

Proud member of United Cows