Formel, brøk i Pages?
Fra : Poul Skovmand Thingh~

Dato : 13-02-05 17:54

Laver apple et »quotation«-program (sikkert stavet ad h til), som kan
lege med f.eks. Pages eller hvor man nu har brug for en formel eller
brøk? Hvad bruger I? Den fra M$-office?

--
Mvh. Poul

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 13-02-05 19:15

Poul Skovmand Thingholm wrote:
> Laver apple et »quotation«-program (sikkert stavet ad h til), som kan
> lege med f.eks. Pages eller hvor man nu har brug for en formel eller
> brøk? Hvad bruger I? Den fra M$-office?

Personligt vil jeg nok bruge

http://evolve.lse.ac.uk/software/EquationEditor/

Men det kræver et vist kendskab til LaTeX , og man kan finde noget om
det her:

http://www.rna.nl/tex.html

/Daniel

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 13-02-05 19:34

Poul Skovmand Thingholm <skovmand@mac.com> wrote:

> Laver apple et »quotation«-program (sikkert stavet ad h til), som kan
> lege med f.eks. Pages eller hvor man nu har brug for en formel eller
> brøk? Hvad bruger I? Den fra M$-office?

Både M$ og Appleworks bruger equation editor fra Design Science, men
selvfølgelig ikke samme version; Appleworks er nogle udgaver bagud
Deres de luxe program hedder Mathtype:
<http://www.dessci.com/en/products/mathtype/>

Jeg ved ikke om den virker med Pages - Det program har jeg ikke noget at
bruge til.

mvh.
Kaj.
--