Mac min er på vej, jubiii!
Fra : Henrik Münster

Dato : 10-02-05 23:12

Jeg har netop fået e-mail fra Apple Store om, at vores Mac mini af
blevet shippet, som det hedder på nudansk. Så går der kun 2-3 dage, før
den er her, skriver de. Det er jo meget hurtigere end d. 3/3, som de
havde lovet. Hvem var det her i gruppen, der ikke troede på, at det
kunne gøres på en måned?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Ole

Dato : 11-02-05 07:09

"Henrik Münster" <news@muenster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den er her, skriver de. Det er jo meget hurtigere end d. 3/3, som de
> havde lovet. Hvem var det her i gruppen, der ikke troede på, at det

hvor lang tid siden er det at du bestilte den? jeg bestilte min 1.2, håber
også at få den før tid

Ole

Fra : Henrik Münster

Dato : 21-02-05 19:31

In article <9_XOd.7$8Y.5@news.get2net.dk>,
"Ole" <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> "Henrik Münster" <news@muenster.dk> skrev i en meddelelse
>
> hvor lang tid siden er det at du bestilte den? jeg bestilte min 1.2,
> håber også at få den før tid

Jeg kan se, at jeg fik e-mail med ordrebekræftelsen d. 4/2, så det må
vel være den dag, jeg bestilte den. Nu har jeg været nogle dage om at
svare, så måske har du fået din i mellemtiden. Ellers kan du roligt
glæde dig.
Jeg ringede faktisk samme dag og afbestilte en tidligere bestilt
Mac mini, da jeg gerne ville have Bluetooth, efter prisen var faldet,
når man også skulle have AirPort. Samtidig havde jeg fået en rabatkupon
på kr. 200,- før moms fra Apple Store, som jeg kunne bruge samtidig. Så
jeg endte med også at få Bluetooth og samtidig give kr. 50,- mindre for
Mac mini.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Ole

Dato : 22-02-05 01:46

> [...]
> på kr. 200,- før moms fra Apple Store, som jeg kunne bruge samtidig. Så
> jeg endte med også at få Bluetooth og samtidig give kr. 50,- mindre for

jeg glæder mig også, især til at lære at bruge den da jeg ikke ved noget som
helst

Ole

Fra : Snothas

Dato : 11-02-05 16:57

He.. som Postbud i Albertslund.. kan jeg Glædeligt fortælle MAC brugerne at
jeg selv har afleveret 6 mac mini i løbet af denne uge.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 11-02-05 21:30

In article <cuikkp$dot$1@news.cybercity.dk>, Snothas wrote:
> He.. som Postbud i Albertslund.. kan jeg Glædeligt fortælle MAC brugerne at
> jeg selv har afleveret 6 mac mini i løbet af denne uge.

Min kom ellers med DHL eller FedEx selvom postbud er mere praktisk.
Han kommer nemlig mellem 19:00 og 20:00.

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 11-02-05 21:01

"Snothas" <grillbiller@hotmail.com> on fredag 11. februar 2005 at 16:57
+0100 wrote:
>He.. som Postbud i Albertslund.. kan jeg Glædeligt fortælle MAC brugerne
>at
>jeg selv har afleveret 6 mac mini i løbet af denne uge.

Så må det jo være rigtig skønt at være postbud lige for tiden. Måske det
kan varme et Machjerte her i sne, kulde og blæst:

Venlig hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark