Anti red eye?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 09-02-05 10:35

Hej

Jeg har en masse gode familie fotos, hvor der desværre er røde øjne på
de fleste

Jeg har prøvet "red-eye" i iphoto, og det virker faktisk fint (læs: Det
er nemt!)

Men det røde bliver erstattet af en blålig farve, og det er lidt dumt
når personerne ikke er blåøjet

Kender I andre muligheder for at få det fjernet, på en nem måde, og med
lidt flere muligheder for at være medbestemmende i processen?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 09-02-05 10:49

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
>
> Kender I andre muligheder for at få det fjernet, på en nem måde, og med
> lidt flere muligheder for at være medbestemmende i processen?

GraphicConverter byder på lidt flere indstillingsmuligheder til nem
erstatning af røde øjne.

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Morten Lind

Dato : 09-02-05 10:52

> [...]

> Kender I andre muligheder for at få det fjernet, på en nem måde, og med
> lidt flere muligheder for at være medbestemmende i processen?

Du ku´ jo klone i Photoshop?(Stamp i værktøjskassen).
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 09-02-05 21:20

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Du ku´ jo klone i Photoshop?(Stamp i værktøjskassen).
> M.

Ok, tak for svarene, jeg kigger lige på GC, men Morten, hvordan kloner
man? Jeg aner ikke en bjælde om PS!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-02-05 22:10

> [...]

> Kender I andre muligheder for at få det fjernet, på en nem måde, og med
> lidt flere muligheder for at være medbestemmende i processen?

Lone, invester i iLife 05!

iPhoto 5's anti red-eye funktion er second-to-none.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Lone Schmidt

Dato : 15-02-05 09:20

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> Lone, invester i iLife 05!
>
> iPhoto 5's anti red-eye funktion er second-to-none.

Fedest Morten, har lige siddet og tænkt på det!

Køber den fluks
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge