vedr. extern DVD-brænder USB 2.0 16Xdu
Fra : jesper outzen

Dato : 09-02-05 09:19

Hej jeg har idag købt ovennævnte brænder og skal bruge den på en Ibook
12" G4 Mac. Den kan godt afspille DVD er men når jeg kommer en tom DVD
skive i den kan jeg give skiven et navn , når jeg så har gjort det så
spytter den skiven ud med en meddelelse at den ikke supporterer drevet
med fejlnr. 0x80020025 er der en bestem driver man skal bruge. Mit
styresystem er macX 10.3.7 og classic mac9 håber I kan hjælpe.
jesper outzen
roskilde

Fra : Morten Lind

Dato : 09-02-05 09:54

jesper outzen <hammerfest@spamoncable.dk> wrote:

> [...]
> med fejlnr. 0x80020025 er der en bestem driver man skal bruge. Mit
> styresystem er macX 10.3.7 og classic mac9 håber I kan hjælpe.

Du kommer nok til at bytte den til en af Apple understøttet brænder,
eksempelvis Pioneer, eller finde et hack, der kan omgå det. Jeg har
hørt, at det kan lade sig gøre - noget Terminalsnask
M.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-02-05 15:41

> [...]
> med fejlnr. 0x80020025 er der en bestem driver man skal bruge. Mit
> styresystem er macX 10.3.7 og classic mac9 håber I kan hjælpe.

Prøv evt. med Patchburn:

http://www.patchburn.de

Dit problem er at Apple's drivere ikke understøtter din brænder.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-02-05 22:10

> [...]

> med fejlnr. 0x80020025 er der en bestem driver man skal bruge. Mit
> styresystem er macX 10.3.7 og classic mac9 håber I kan hjælpe.

Find programmet "patchburn III". med det kan du generere og installere
en devicedriver profil, der lader dig bruge drevet med Apples brænder
SW.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT