Batteri til TiBook
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-02-05 17:53

Endelig var jeg blevet så træt af at være afhængig af stikkontakten, at
jeg havde besluttet mig for at bruge en tusse + det løse på et nyt
batteri til min kære 15,2" TiBook. Og hvad opdager jeg så: Apple ikke
længere fører dette batteri på deres webstore!!!

Officeline har det heller ikke i deres webstore sortiment og Macxpres
skal ha' kr. 1052,- plus moms og forsendelse!!

Så er det jeg vender mig til jer i dk.edb.mac og spørger: Hvor finder
jeg det billigste batteri til min bærbar?

--
Mvh Martin

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 06-02-05 18:04

Kig på http://www.batterier.dk

--
Thomas Bjorn Andersen
+++ATH

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-02-05 19:07

Thomas Bjorn Andersen <tbamacnewsNOSPAM200402@gen-v.net> wrote:

> Kig på http://www.batterier.dk

Tak, det var da et skridt i den rigtige retning.

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 06-02-05 18:42

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]
>
> Så er det jeg vender mig til jer i dk.edb.mac og spørger: Hvor finder
> jeg det billigste batteri til min bærbar?

Batterier.dk skal have 1139,- incl. moms og forsendelse, så det er ikke
meget billigere.

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 06-02-05 19:07

Thorkil Olesen <slet.dette.thorkil.og.dette@pip.dknet.dk> wrote:

> Batterier.dk skal have 1139,- incl. moms og forsendelse, så det er ikke
> meget billigere.

Ikke meget, men lidt har også ret

Hva' med udlandet. Kan det mon betale sig at købe i Tyskland? Der var jo
også noget med nogle batterier fra en 3. parts leverandør, som jeg ikke
lige kan huske navnet på, som var kraftigere end Apples standard
produkt.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 06-02-05 19:34

Det må være hos Other World Computing http://www.macsales.com.

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 06-02-05 22:48

In article <uh4id2-sef.ln1@osxserver.rfn.dk>,
René Frej Nielsen<spam@rfn.dk> wrote:

> Det må være hos Other World Computing http://www.macsales.com.

Det har jeg købt et, men med told, moms og forsendelse løber det op på
lidt mere, end prisen i Danmark. Man skal helst købe flere ting, som kan
dele omkostningerne ved forsendelse, for at det kan betale sig
nogenlunde. Til gengæld kan man få batterier med større ydelse end det
originale.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 06-02-05 23:26

In article <news-54DE18.22482706022005@thomson.uni2.net>, Henrik Münster wrote:
> [...]
> dele omkostningerne ved forsendelse, for at det kan betale sig
> nogenlunde. Til gengæld kan man få batterier med større ydelse end det

I Tyskland koster det 117,09 Euro. Se her:
http://www.weltweit-akku.de/advanced_search_result.php?keywords=apple+powerbook

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-02-05 00:01

Povl H. Pedersen <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote:

>http://www.weltweit-akku.de/advanced_search_result.php?keywords=apple+p
owerbook

Det er desværre bare Apples alm. batteri, og til den pris + forsendelse
er der kun kr. 100,- op til prisen på batterier.dk.