Syv kabale
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 04-02-05 00:57

Hej!

Hvor finder jeg en syv kabale til Mac OS X (10.2.8)? Det skal være sådan
et som det der er i Mandrake LinuxPPC, som selv fuldfører, når kortene
befinder sig i en "win" situation.

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 05-02-05 02:01

Axel Hammerschmidt skrev:

> Hvor finder jeg en syv kabale til Mac OS X (10.2.8)?

Burning Monkey Solitaire er min foretrukne.
http://www.burningmonkey.com/

> Det skal være sådan et [...] som selv fuldfører, når kortene befinder sig
> i en "win" situation.

Jeps.

--
Jesper Juellund Jensen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 05-02-05 15:02

Jesper Juellund Jensen <jjj@cyrk.dk> wrote:

> http://www.burningmonkey.com/

Mange tak for linket. Den ser spændende ud.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-02-05 09:28

> Mange tak for linket. Den ser spændende ud.

Hej

Prøv også at kigge på dette link, det lækreste Solitaire jeg har set,
indtil videre

<http://www.versiontracker.com/php/dlpage.php?id=22415&db=mac&pid=47282&
kind=&lnk=http%3A%2F%2Fwww.solitaireforever.com%2Fsolitaireforever.hqx>

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Lind

Dato : 07-02-05 09:53

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Hej
>
> Prøv også at kigge på dette link, det lækreste Solitaire jeg har set,
> [...]

Lone, for pokker - det er et direkte downloadlink
M., der naturligvis kunne have set på endelsen, ikke sandt

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 07-02-05 10:05

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Lone, for pokker - det er et direkte downloadlink

Ja, det var da så direkte som det kunne være. Og spillet er kanon flot
lavet.

--
Mvh Martin

Fra : Lone Schmidt

Dato : 07-02-05 10:37

Martin Bredthauer <spam@talentmedia.dk> wrote:

> [...]

Øeee, UPS
Troede sgu´ikke at den begyndte at downloade, sorry!

God jeg fik besked, tænkte slet ikke i de baner, skal nok være opmærksom
en anden gang

> Ja, det var da så direkte som det kunne være. Og spillet er kanon flot
> lavet.

Ja, det var det jeg mente

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-02-05 15:43

> [...]

> Hej
>
> Prøv også at kigge på dette link, det lækreste Solitaire jeg har set,

Tak for oplysningen. Jeg kan se det er Solitaire Forever, en stor
samling kabaler. Desværre sidder jeg på en langsom internetforbindelse.

Jeg har ellers fundet en syvkabale uden andre kabaler: Macsolitaire. Det
hele der skal hentes er på ca 650KB.

Hjemmesiden hedder:

http://www.pcv-soft.com

Den har nogle sjove kortbagsider. Vinder man nogle gange kommer der et
billede i karikatur af Steve Jobs som kortbagside. Billedet er det jeg
vil kalde et "pænt" karikatur. Taber man nogle spil, kommer der et
billede, der ligner Bill Gates

En rigtig god syvkabale til Macintosh.