AARGH, plz hjælp: X11 kommandoprompt la
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-02-05 22:10

Hej NG.

Jeg håber virkeligt at nogen kan hjælpe med et enoooormt irriterende
problem: Når jeg kører den der X11 kommandoprompt (som jeg har brug for
til at afvikle et bestemt program), så laver den hele tiden expose...

Dvs: Den laver det samme som når man trykker på F11 hos mig (kan vist
afhænge af jeres indstillinger). Så *SAMTLIGE* aktive vinduer bliver
minimeret... Og så står den og skifter lidt frem og tilbage på
tilsyneladende tilfældige tidspunkter.

Nogen gange går der 10 sekunder uden der sker noget. Og pludseligt er
det ligesom den går i selvsving og skiftevist skjuler og viser aktive
applikationer/desktop'pen. Det er eeennoooorrrmt irriterende. Jeg har
sådan en Wacom-pen. Jeg begriber ikke hvad problemet skyldes.

Please hjælp

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 01-02-05 22:40

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> Please hjælp

Har du været omkring Systemindstillinger/Exposé og slå f.eks. aktive
hjørner fra?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 01-02-05 23:40

Preben Bødker Nielsen wrote:

> Har du været omkring Systemindstillinger/Exposé og slå f.eks. aktive
> hjørner fra?

Jamen, jeg vil gerne have aktive hjørner slået til samtidigt... Fordi
det har tidligere virket fint. Men det skal så tilføjes at efter at jeg
eksperimenterede med at gå ind i "preferences" og slå visning af fuld
skærm til så begyndte den at opføre sig som nu...

Er der nogen der ved hvordan jeg gen-installerer X11 og fjerner dens
preferences-indstillinger? Det er nok ikke tilstrækkeligt at hive den i
skraldespanden for den har sikkert skjult nogle filer et sted...

Bortset fra det: Det ser ud til at dit forslag virker hvis jeg
deaktiverer expose i skærmens venstre hjørne... Men det er jo ikke så
sjovt at skulle slå det fra og til hele tiden... Tak for forslaget,
iøvrigt...