Ipod død!
Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 31-01-05 18:38

Hej NG

Pludselig er min 20Gb Ipod helt død. Jeg skulle lige til at afspille et
nummer, men den starter ikke. Billedet er frosset fast på skærmen, og
ligegyldigt hvad jeg trykker på sker der ikke en s...
Nogen der har prøvet noget ligende?

Hilsen

Thomas

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 31-01-05 21:04

Thomas Bach Piekut <piekut@mail.dk> wrote:

Fandt selv ud af at løse problemet. Google var min ven! Det er åbenbart
ikke noget ukendt fænomen at de forskellige modeller af iPod pludselig
fryser/dør. Løsningen på mit at nulstille iPod ved at:
1. Slå kontakten til hold til og derefter fra.
2. Holde Select og Menu knapperne nede i 10 sek.

Herefter genstartede iPod, heldigvis.

I følge mange sider på nettet er dette ikke nok.

Måden at nulstille iPod på svinger fra model til model.

Fandt oplysninger på:
http://www.macdiscussion.com/article_show.php3?article_id_var=234

Hilsen

Thomas Piekut

Fra : Sebastian

Dato : 31-01-05 21:16

Thomas Bach Piekut <piekut@mail.dk> wrote:

> Hej NG
>
> Pludselig er min 20Gb Ipod helt død.
Nå helt død kalder jeg noget andet.
> Jeg skulle lige til at afspille et
> nummer, men den starter ikke. Billedet er frosset fast på skærmen, og
> ligegyldigt hvad jeg trykker på sker der ikke en s...
> Nogen der har prøvet noget ligende?
Ja
Apple har svaret.
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705