Har noget fået shipping info
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 28-01-05 23:13

Min Mac Mini står stadig til at shippes i dag, men den har ikke
fået AWB nummer eller ny status :( Er der andre der har fået at
vide deres er sendt ?

Fra : Jesper Laursen

Dato : 29-01-05 00:43

On 28/01/05 23:12, Povl H. Pedersen wrote:
> Min Mac Mini står stadig til at shippes i dag, men den har ikke
> fået AWB nummer eller ny status :( Er der andre der har fået at
> vide deres er sendt ?

Jeg har bestilt en iPod shuffle samt lidt andets stuff, og det stod til at
blive sendt den 27/1, men har stadig ikke hørt noget fra dem.

--
Jesper Laursen
http://www.lauer.dk/

Fra : Michel Christensen

Dato : 29-01-05 19:10

Povl H. Pedersen wrote:
> Min Mac Mini står stadig til at shippes i dag, men den har ikke
> fået AWB nummer eller ny status :( Er der andre der har fået at
> vide deres er sendt ?

Min er blevet shipped.. i dag d. 29, men kan ikke umiddelbart finde det
tracking nummer jeg skal bruge for at følge minien hos TNT.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-01-05 10:23

In article <gkQKd.158$hF5.126@news.get2net.dk>, Michel Christensen wrote:

> Min er blevet shipped.. i dag d. 29, men kan ikke umiddelbart finde det
> tracking nummer jeg skal bruge for at følge minien hos TNT.

Jeg har fået en mail med at efterspørgslen har være højere end ventet,
så de regner med at afsende d. 4 februar.

Jeg troede hele fidusen ved et edb system var at man kunne justere
info løbende, således man tidligere ville kunne have sagt hvornår
de ville være færdige. - Medmindre andre erkommet foran i køen.

Fra : Michel Christensen

Dato : 01-02-05 07:59

Povl H. Pedersen wrote:
> Jeg har fået en mail med at efterspørgslen har være højere end ventet,
> så de regner med at afsende d. 4 februar.

Øv :-/

> Jeg troede hele fidusen ved et edb system var at man kunne justere
> info løbende, således man tidligere ville kunne have sagt hvornår
> de ville være færdige. - Medmindre andre erkommet foran i køen.

Ja, men for mit vedkommende fik jeg en shipment mail d. 29.. på trods af
at TNT først afhentede pakken i går hos Apple. Den er heldigvis allerede
i Kolding nu, og jeg har den jo nok omkring middagstid =)

Jeg glæder mig som en tosse - nu har jeg haft PC i et halvt år.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-02-05 18:54

In article <TMFLd.12$831.8@news.get2net.dk>, Michel Christensen wrote:

> [...]
> at TNT først afhentede pakken i går hos Apple. Den er heldigvis allerede
> i Kolding nu, og jeg har den jo nok omkring middagstid =)

Jeg fik shipment mail her til middag, men TNT vil stadig ikke kendes
ved pakken :(

> Jeg glæder mig som en tosse - nu har jeg haft PC i et halvt år.

Så har du vel fået nogle PC venner der skal overbevises.