Entourage - slettet mappe :-(
Fra : Kell Christensen

Dato : 19-01-05 13:55

Hej
Vi er kommet til at slette en mappe med mails i entourage.
Og så er sådan en jo pist væk.
Vi har en sikkerhedskopi - men hvor gemmer Entourage egentlig
sine oplysninger. OutlookExp. havde jo en mappe med sådanne.

mvh Kell

Fra : Bo H. Thomasen

Dato : 19-01-05 14:14

"Kell Christensen" <4200slet@c.dk> wrote:

> Vi er kommet til at slette en mappe med mails i entourage.
> Og så er sådan en jo pist væk.
> Vi har en sikkerhedskopi - men hvor gemmer Entourage egentlig
> sine oplysninger. OutlookExp. havde jo en mappe med sådanne.

Her hos mig er det i Documents/Microsoft User Data/Office 2004
Identities/Main Identity (filen Database).

Mvh.
Bo

Fra : Kell Christensen

Dato : 19-01-05 15:53

Bo H. Thomasen <REMOVEbothomasen@softhome.net> wrote:

> Her hos mig er det i Documents/Microsoft User Data/Office 2004
> Identities/Main Identity (filen Database).

Der var den - 1000 tak

Kell

Fra : Jesper

Dato : 19-01-05 15:49

> [...]

> Vi har en sikkerhedskopi - men hvor gemmer Entourage egentlig
> sine oplysninger. OutlookExp. havde jo en mappe med sådanne.

Prøv at tjekke i Deleted Items mappen.
--
Lystfiskeri er en fiskesnøre med en torsk i begge ender...
DVD Collection: