MacSpotting;-)
Fra : Morten Lind

Dato : 18-01-05 20:01

Nåeh - det er da iBooks og TiBooks over hele linien hos Bruun-Rasmussens
auktioner

M.

Fra : Michel Christensen

Dato : 18-01-05 21:30

Morten Lind wrote:
> Nåeh - det er da iBooks og TiBooks over hele linien hos Bruun-Rasmussens
> auktioner

Hva? :)

Fra : Morten Lind

Dato : 19-01-05 06:49

Michel Christensen <mc@XXXtheboomerang.org> wrote:

> Hva? :)

Ja, altså ikke på auktion
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 19-01-05 10:38

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Ja, altså ikke på auktion
> M.

Bruun & Rasmussen har brugt Mac i lang tid, jeg blev selv overrasket 1.
gang jeg trådte ind hos dem, Mac´s overalt

Men hvorfor de så konsekvent bruger Mac, ved jeg ikke, men glædeligt er
det
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : msc

Dato : 19-01-05 11:53

Lone Schmidt wrote:
> [...]
> gang jeg trådte ind hos dem, Mac´s overalt
>
> Men hvorfor de så konsekvent bruger Mac, ved jeg ikke, men glædeligt er

Der var for et stykke tid siden denne artikel på Apple.com?

http://www.apple.com/dk/hotnews/articles/bruunrasmussen/

Jeg tror altid de har brugt Apple computere - og da de er MEGET loyale
arbejdsredskaber (Apple computer) så har de fastholdt disse fantastiske
maskiner ;)

/msc

Fra : Erik Richard

Dato : 19-01-05 19:26

Hej Lone

Lone Schmidt wrote:

> Bruun & Rasmussen har brugt Mac i lang tid, jeg blev selv overrasket 1.
> gang jeg trådte ind hos dem, Mac´s overalt

Det vidste jeg på en måde godt. - Jeg har engang for nogle år siden købt
en ældre maskine, hvor der under bunden sad en af de her 'sølv' mærker,
der er nærmest umulig at få af. På den stod der Bruun&Rasmussen + et
langt kodenr.... - Dengang forbandt jeg det bare ikke med auktionsfirmaet.-)

> Men hvorfor de så konsekvent bruger Mac, ved jeg ikke, men glædeligt er
> det

Det kan være af sikkerhedsgrunde. - Fx. kan man jo ikke hacke sig ind på
en Mac og evt. ændre i bud eller sætte et højere bud på en konto for
evt. at byde et bestemt produkt op.

Jeg så en gang en TV udsendelse om B&R, hvor de viste, hvordan man nu
også kan sidde fx. i USA og byde med via et webcam. De viste også ham,
der sad i USA. Han sad med en sort PowerBook, der mistænkeligt lignede
en Lombard/Pismo...

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-05 20:56

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Det kan være af sikkerhedsgrunde. - Fx. kan man jo ikke hacke sig ind på
> en Mac og evt. ændre i bud eller sætte et højere bud på en konto for
> evt. at byde et bestemt produkt op.

det kommer an på hvordan skidtet er sat op og hilken sw der bruges. xet
samme gælder for MS, Sun eller oracle løsninger.

Fra : Christian Bech

Dato : 19-01-05 13:51

In article
<1gqlouu.5j48qs24dyjgN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,
fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com (Morten Lind) wrote:

> Nåeh - det er da iBooks og TiBooks over hele linien hos Bruun-Rasmussens
> auktioner

Og i sidste uges M/S Berlingske er Henrik Dahl fotograferet bag en
TiBook (tror jeg), som står ved siden af en hvid Madam Blå.

Fra : Morten Lind

Dato : 19-01-05 14:11

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

>som står ved siden af en hvid Madam Blå.

.....Kan en Madam Blå være hvid?

M.

Fra : Christian Bech

Dato : 19-01-05 14:52

In article
<1gqn3cc.zunhs2p8f9sN%fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com>,

> ....Kan en Madam Blå være hvid?

Macbrugere er som bekendt sære.

Det var sikkert fotografens maskine.

Fra : Erik Richard

Dato : 19-01-05 19:38

Hej Morten

Ja, og den kan også være rød - rigtig postkasserød endda... - Jeg har
altid gerne ville have en rød, men de er næsten umulige at opdrive.
mvh. Erik Richard

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 19-01-05 20:36

Ja, den kan rent faktisk også være gul....men så er det jo nærmest en
Madamgul!

http://www.antik-i.dk/?mod=annonce&iid=-1&id=31025

Fra : Karen Seiersen

Dato : 19-01-05 23:33

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Ja, den kan rent faktisk også være gul....men så er det jo nærmest en
> Madamgul!
og den kan også være grøn !

Karen Seiersen

Fra : Erik Richard

Dato : 19-01-05 19:35

Hej Christian

Christian Bech wrote:

> Og i sidste uges M/S Berlingske er Henrik Dahl fotograferet bag en
> TiBook (tror jeg),

Det kan faktisk godt være en Sony Vaio, der er en model, der til
forveksling ligner en TiBook...

> som står ved siden af en hvid Madam Blå.

Kan du ikke skaffe mig en rød 'Madam Blå', men det skal være _med_
tragt.?

Fra : Christian Bech

Dato : 19-01-05 22:12

In article <41eea850$0$23052$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>,
Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Hej Christian

> Det kan faktisk godt være en Sony Vaio, der er en model, der til
> forveksling ligner en TiBook...

Henrik Dahl har arbejdet i reklamebranchen, så det er ikke usandsynligt,
at han er macbruger. Desuden antydede det store æble på låget at det nok
var en PB.

> Kan du ikke skaffe mig en rød 'Madam Blå', men det skal være med
> tragt.?

Jo da. Hvor meget vil du give?

Fra : Erik Richard

Dato : 19-01-05 23:26

Hej Christian

Christian Bech wrote:

> Henrik Dahl har arbejdet i reklamebranchen, så det er ikke usandsynligt,
> at han er macbruger. Desuden antydede det store æble på låget at det nok
> var en PB.

OK, det lyder det så til...

> Jo da. Hvor meget vil du give?

Det kommer fuldstændig and på, om det er gammelt eller nyt, og hvilken
stand og størrelse, og om det er med hvid eller mørkegrå emalje
indeni.., - der er tre str. ca. 1 liter, 1,7 liter og 2,8 liter.

For ikke så længe siden så jeg en rigtig Madam Blå på 1,7 l, der blev
solgt til godt 400kr., men OK, den var også fra ca. 1910. Svjh. kom de
røde først efter 2. verdenskrig, og de holdt op med at lave dem igen i
beg. af 1970'erne pga. kaffemaskinernes fremtrængen.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 19-01-05 20:40

Christian Bech wrote:
> [...]
>

> Og i sidste uges M/S Berlingske er Henrik Dahl fotograferet bag en
> TiBook (tror jeg), som står ved siden af en hvid Madam Blå.

Vildt, jeg så forresten en masse æblemaskiner på kulturcenter
Gammelgaard i Herlev i lørdags !!! Er det ikke utroligt ?

Fra : Karen Seiersen

Dato : 19-01-05 23:35

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Vildt, jeg så forresten en masse æblemaskiner på kulturcenter
> Gammelgaard i Herlev i lørdags !!! Er det ikke utroligt ?

Helt vildt !!

Sikken en oplevelse med så mange ævler på samme sted og så med den
aktivitet )

Karen Seiersen