Dock og menulinie forsinder ved PDF?
Fra : Lone Schmidt

Dato : 14-01-05 06:47

Hej

Jeg har købt en e-learning cd, og når jeg starter den er det i PDF
format, men dock og menulinie forsvinder

Så har jeg haft photoshop åbnet samtidig, men når jeg klikke på PDF igen
forsvinder PS fuldstændigt!

Det er da ret usmart at man ikke kan arbejde på øvelserne samtidig, men
skal klikke på skrivebordet så docken kommer, og derefter på PS i
docken!

Nå, men jeg har på fornemmelsen, at det er mig der er uvidende om et
eller andet :-/

Er det normalt at dock og menulinie og PS forsvinder fuldstændigt??

Kan jeg få andre tilstande til at herske, hvor PS bliver på
skrivebordet, at jeg kan bruge Exposé med det PDF dokument?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 14-01-05 10:34

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Jeg har købt en e-learning cd, og når jeg starter den er det i PDF
> format, men dock og menulinie forsvinder

Det er et valg, som producenten af PDF'en har truffet.
En indstilling man kan lave på en PDF.

> [...]
>
> Det er da ret usmart at man ikke kan arbejde på øvelserne samtidig, men
> skal klikke på skrivebordet så docken kommer, og derefter på PS i

Brug dog Æble+Tab, når du skal skifte mellem 2 programmer.
Meget mere rationelt end alt det klikkeri

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Lone Schmidt

Dato : 15-01-05 07:50

> [...]
> En indstilling man kan lave på en PDF.

> Brug dog Æble+Tab, når du skal skifte mellem 2 programmer.
> Meget mere rationelt end alt det klikkeri

Tak Preben, du har fået mig på rette spor;-D

Og jeg er glad for det , for til min egen irritation "glemmer" jeg
æble-tab", og når jeg bruger den er det kun til Quit af programmer.
Nu lærte jeg så at bruge mellemrumstasten
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Storm

Dato : 15-01-05 15:15

> [...]

> æble-tab", og når jeg bruger den er det kun til Quit af programmer.
> Nu lærte jeg så at bruge mellemrumstasten

Lone, hvis det irriterer dig at pdf'en åbner i Fuld-skærm visning kan du
sige <ESC> så er du tilbage i normal visning.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Lone Schmidt

Dato : 16-01-05 11:59

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> Lone, hvis det irriterer dig at pdf'en åbner i Fuld-skærm visning kan du
> sige <ESC> så er du tilbage i normal visning.

Tak Nina

Nu er der ved at være styr på det, og det er dejligt at arbejde med når
man lige vænner sig til det
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge