GarageBand Jam Pack
Fra : Henrik Münster

Dato : 13-01-05 02:21

De GarageBand Jam Pack, som Apple Store sælger for kr. 749,- stykket, er
det de samme som dem, man kan hente gratis som .Mac-medlem? I så fald er
det jo lidt af et godt tilbud at have .Mac.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Sebastian

Dato : 13-01-05 12:11

> De GarageBand Jam Pack, som Apple Store sælger for kr. 749,- stykket, er
> det de samme som dem, man kan hente gratis som .Mac-medlem? I så fald er
> det jo lidt af et godt tilbud at have .Mac.
Jeg kender ikke dem der ligger på .mac. For at kunne sammenligne dem her
og nu: Hvor store er dem der ligger på .mac?

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 13-01-05 21:24

In article <1gqbta1.274ljnl77no6N%thorfinn@ofir.dk>,
thorfinn@ofir.dk (Sebastian) wrote:

> Jeg kender ikke dem der ligger på .mac. For at kunne sammenligne dem her
> og nu: Hvor store er dem der ligger på .mac?

Cirka fire linier med et lille ikon ude til venstre:

300 Jam Pack Loops-Free Download
Download Jam Pack 1 103.3 MB
Download Jam Pack 2: Remix Tools 131 MB
Download Jam Pack 3: Rhythm Section 93.7 MB

Beskrivelsen er den samme som de købtes, og størrelsen er da også meget
pæn. Jeg undrede mig bare over, at de er så dyre. Det er jo tre års
..Mac, hvis man skal have dem alle.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 13-01-05 21:51

On 2005-01-13 21:23:59 +0100, "Henrik =?ISO-8859-1?Q?M=FCnster?="
<news@muenster.dk> said:

> [...]
>
> Beskrivelsen er den samme som de købtes, og størrelsen er da også meget
> pæn. Jeg undrede mig bare over, at de er så dyre. Det er jo tre års

Det er nu heller ikke det hele man får på .Mac. Jam Packs fylder flere
GB's, og indeholder hver især omkring 2000 loops iflg. Apple's site.

Mvh Jesper

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 13-01-05 22:26

> Download Jam Pack 1 103.3 MB

Alene den klaversampling der følger med købeversionen af Jam Pack 1
fylder sikkert mere end de 103 Mb.

--
Mvh Martin