Navngive sange i iTunes
Fra : Steen Jensen

Dato : 12-01-05 13:57

Hej

Jeg har et par albums i iTunes, der bare står som spor 01 etc.
Hvordan navngiver jeg dem med tiltel og kunstner - så det fremgår i
iTunes?
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 12-01-05 14:08

Steen Jensen wrote:
> Hej
>
> Jeg har et par albums i iTunes, der bare står som spor 01 etc.
> Hvordan navngiver jeg dem med tiltel og kunstner - så det fremgår i
> iTunes?

æble+i
evt. kan du klikke på den rette måde i det felt du vil opdatere.

JonB

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 12-01-05 14:58

Jon Bendtsen <noone@example.com> wrote:

> æble+i
> evt. kan du klikke på den rette måde i det felt du vil opdatere.

Hvis det er nogle albums du selv har importeret fra CD (i iTunes), kan
du muligvis hente navnene fra internettet.

1: Forbind til internettet
2: Vælg de pågældende sange
3: Vælg i menuen "Avanceret -> Hent cd-spornavne"

Hvis man er forbundet til internettet når man sætter CD'en i gør iTunes
det automatisk.

Magnus
--
OS X: Because making UNIX user-friendly was easier that fixing Windows

Fra : Steen Jensen

Dato : 12-01-05 18:49

Magnus Marius Rohde <magnus-marius@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> 3: Vælg i menuen "Avanceret -> Hent cd-spornavne"
>
> Hvis man er forbundet til internettet når man sætter CD'en i gør iTunes

Der er rigtigtnok en cd jeg har importeret i iTunes.
Problemet er, at den ikke findes i den database, som iTunes henter
information fra.
--
Bedste hilsener

Steen

Fra : Henrik Enslev

Dato : 12-01-05 19:21

Steen Jensen <isteen@os.danmark> wrote:

> Der er rigtigtnok en cd jeg har importeret i iTunes.
> Problemet er, at den ikke findes i den database, som iTunes henter
> information fra.

Vælg alle de berørte sange
Æble i
Ændr alle valgte sange
Skriv kunstner og album
luk

For at få de induviduelle sangnavne på, er du nok nødt til at begynde at
taste dem ind for hver sang (på samme måde som du skifter mappenavn i
finder fx)

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Zaphod B

Dato : 12-01-05 19:30

Henrik Enslev <no@spam.nix> wrote:

> For at få de induviduelle sangnavne på, er du nok nødt til at begynde at
> taste dem ind for hver sang (på samme måde som du skifter mappenavn i
> finder fx)

Hvis du da vil gjørea fremtidige brukere en tjenese, så sender du inn
den listen du nå lager til databasen. Samme meny som å hente.
--
/Z