PowerBook og Dell Axim x50v
Fra : Mette R

Dato : 11-01-05 17:10

Hej, jeg står og får inden længe begge dele. Jeg vil gerne have at de skal
kunne arbejde sammen uden at det er nødvendigt at jeg bruger Virtual PC,
nogle forslag ?
Det er min kalendersynkronisering jeg er mest intereseret i, og selvfølgelig
også GPS, men der kan jeg tage de fleste af routerne fra en PC og smide ind.

- Mette

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 18-01-05 10:47

Mette R <NOSPAMgillian@email.dk> wrote:
> Hej, jeg står og får inden længe begge dele. Jeg vil gerne have at de skal
> kunne arbejde sammen uden at det er nødvendigt at jeg bruger Virtual PC,
> nogle forslag ?
Hvad er det præcis, du ønsker at opnå? Fælles filer? Netadgang? ....
> Det er min kalendersynkronisering jeg er mest intereseret i, og selvfølgelig
> også GPS, men der kan jeg tage de fleste af routerne fra en PC og smide ind.
kalendersynkronisering kan du opnå vha. en PDA, som du sync'er med begge
computere. Det med GPS forstår jeg ikke, uddyb venligst.
Mvh Jens

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 18-01-05 21:06

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> kalendersynkronisering kan du opnå vha. en PDA, som du sync'er med begge
> computere.

Jeg kiggede en dag på Mozilla Sunbird, som kører iCal-standard og kan
synkronisere med en WebDAV-server. Kan den mon synkronisere direkte med
iCal? Kan den synkronisere med .Mac? Jeg forestiller mig, at det kan
blive den enkle måde at synkronisere kalendre mellem Mac og Windows.

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-05 20:55

Thorkil Olesen <slet.dette.thorkil.og.dette@pip.dknet.dk> wrote:

> Kan den mon synkronisere direkte med
> iCal? Kan den synkronisere med .Mac?

ja.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-05 20:55

> [...]

> også GPS, men der kan jeg tage de fleste af routerne fra en PC og smide ind.

Jeg går ud fra at den kører Windows CE, adressebog, kalender osv kan
synces til ical adressbook osv med programmet "Pocket Sync" - det er $
ware.