AppleWorks stavekontrol (igen)
Fra : Simon Andersen

Dato : 31-12-04 00:46

Hej!

Det lader til, at andre her også har haft problemer med manglende
danske ordbøger i den udgave af AppleWorks, der leveres med iBooks og
eMacs, så jeg håber her er lidt hjælp at hente.
Jeg har fået tilsendt kopier af de danske ordbøger, men jeg havde
stadig problemer med at checke ord, der begynder med ø. Er der nogle,
der har oplevet samme problem som mig og har en løsning på det?

Tak

Simon

Fra : Karen Seiersen

Dato : 31-12-04 13:51

Simon Andersen <simon_damkjaer@hotmail.com> wrote:

> [...]
> stadig problemer med at checke ord, der begynder med ø. Er der nogle,
> der har oplevet samme problem som mig og har en løsning på det?

Hej Simon
Jeg tro de fleste som kører med seneste udgave af AW har dette problem,
jeg mener ikke umiddelbart at kunne se nogen løsning på AW manglende
evne til at genkende æ ø å, jeg tror vi må leve med et til Apple finder
ud af at forbedre dette

Mange hilsner Karen med ønsket om Godt Nytår